تاریخ : 31 فروردین 3 23:23
3
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین خبرداد

برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان در قزوین

  • کد خبر : 220687
  • 25 خرداد 1 09:24
برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان در قزوین
هجدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان از ۳۰ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار می گردد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، احمد خورگامی از برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان در طی روزهای آتی خبر داد و اظهار کرد: امروزه با توجه به گسترش زندگی آپارتمان نشینی و گرایش مردم به استفاده از مبلمان منزل، این صنعت رشد فزاینده‌ای پیدا کرده است.

وی افزود: با عنایت به علاقه مردم به این هنر و صنعت و ارتقاء سطح دانش وکیفی تولیدکنندگان و همچنین تقویت و رونق بازار داخلی، برگزاری این نمایشگاه در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

این مسئول اعلام کرد: هجدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان از تاریخ 30 خرداد لغایت 3 تیر ماه سال جاری به مدت 5 روز با مشارکت تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مبلمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌گردد.

خورگامی یادآور شد: 45 مشارکت کننده، از استان‌های قزوین، تهران، البرز و یزد تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

وی گفت: معرفی محصولات متنوع فعالان این حوزه، آشنایی مصرف‌کنندگان با توانمندی‌ های صنعت مبلمان، فراهم آوردن زمینه لازم به منظور انتقال تجربیات، ایجاد ارتباط تجاری و نیز توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار از جمله اهداف برگزاری این رویداد اقتصادی است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان گفت: هجدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان در مدت برگزاری از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در انتهای بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقه‌مندان و عموم دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ 2001
لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/220687

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.