تاریخ : 05 اردیبهشت 3 06:22
3
نکونام جانشین اسکوچیچ می‌شود؟

نکونام جانشین اسکوچیچ می‌شود؟

  • کد خبر : 220699
  • 28 خرداد 1 18:30
نکونام جانشین اسکوچیچ می‌شود؟
بحث برکناری اسکوچیچ و حضور سرمربی جدید در حالی مطرح شده که قبلا سرمربی کروات تیم ملی از حمایت تمام قد بازیکنان برخوردار بود.

به گزارش شاخص،بعد از بازی ضعیف تیم ملی مقابل الجزایر بود که انتقادات از دراگان اسکوچیچ اوج گرفت و بحث تغییر سرمربی تیم ملی بر سر زبان‌ها افتاد و نام‌هایی همچون جواد نکونام، کارلوس کی روش و علی دایی برای جانشینی اسکوچیچ مطرح شدند تا سرمربی کروات در بدترین موقعیت ممکن در فاصله حدود ۱۵۰ روز مانده به جام جهانی قرار بگیرد.

بحث برکناری اسکوچیچ و حضور سرمربی جدید در حالی مطرح شده که قبلا سرمربی کروات تیم ملی از حمایت تمام قد بازیکنان برخوردار بود، اما حالا بابرگزاری نامنسجم اردوی قطر و همچنین نحوه چیدمان تیم ملی ایران در دیدار با الجزایر او این حمایت را هم از دست داده و گویا حالا برخی از ستارگان تیم ملی هم به جمع منتقدان اسکو و حامیان حضور سرمربی جدید در تیم ملی پیوسته اند. یک منبع آگاه در فدراسیون در این باره گفت: «در جلسه‌ای که بازیکنان تیم ملی با وزیر داشته اند، پیشنهاد تغییر سرمربی را مطرح کرده اند و حتی پیشنهاد‌هایی هم در همین خصوص داشته اند.»

در این شرایط میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال هم پس از انتقادات تند از عملکرد دراگان اسکوچیچ او را سرمربی تیم ملی دانست، اما جملاتی را بر زبان آورد که نشان داد چندان هم نباید سرمربی کروات دلخوش به این حرف‌ها باشد. یکی از نام‌هایی که بعد از بحث برکناری اسکوچیچ مطرح شد کارلوس کی روش بود که البته هزینه‌های ارزی مربوط به جذب او در شرایط کنونی فدراسیون چالشی جدی برای بازگشت سرمربی پرتغالی به تیم ملی است. با توجه به این مسئله احتمالا فدراسیون در صورتی که بخواهند تغییری در کادر فنی تیم ملی اعمال کنند به سراغ گزینه‌های داخلی خواهند رفت و یکی از این گزینه‌ها جواد نکونام است؛ کسی که به عنوان دستیار کی روش سابقه حضور در تیم ملی را هم دارد و در فولاد هم با کسب نتایج خوب توانسته قابلیت‌های خود را به عنوان مرد اول نیمکت به معرض نمایش بگذارد.

حالا بحث حضور سرمربی فولاد در تیم ملی فوتبال ایران بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد. بعد از باخت تیم ملی به الجزایر برخی بازیکنان تیم ملی از طریق بزرگان تیم ملی با مسئولان ارشد ورزش ایران تماس‌هایی داشته‌اند تا یک مربی با نفوذ‌تر زمام امور در تیم ملی را در دست بگیرد. حتی گفته می‌شود برخی بازیکنان تیم ملی خواستار حضور جواد نکونام به جای اسکوچیچ شده‌اند. این موضوع البته هنوز از سوی سران فوتبال ایران به تایید نرسیده، اما به نظر می‌رسد جایگاه اسکوچیچ بیش از هرزمان دیگری در تیم ملی فوتبال ایران سست شده و این مربی کروات به احتمال زیاد در فضای کنونی شانسی برای حضور روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی فوتبال نخواهد داشت.

منبع: خراسان

انتهای پیام/1100

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/220699

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.