تاریخ : 06 اردیبهشت 3 02:54
3
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان:

رزمایش احسان و همدلی با توزیع بیش از 4 هزار بسته معیشتی در قزوین برگزار شد

  • کد خبر : 220713
  • 29 خرداد 1 12:22
رزمایش احسان و همدلی با توزیع بیش از 4 هزار بسته معیشتی در قزوین برگزار شد
سید مهدی میرغفاری گفت: هشتمین مرحله رزمایش همدلی و احسان با توزیع ۴ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش مجموعا ۲۵ میلیارد ریال آغاز شده و بین نیازمندان استان قزوین توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، سیدمهدی میرغفاری در هشتمین مرحله از رزمایشات احسان و همدلی که در شبستان امیرالمومنین(ع) مسجد نبی استان قزوین برگزار شد، اظهارکرد: طبق منویات مقام معظم رهبری تاکنون از پیشگامان عرصه احسان و همدلی بودیم که جای قدردانی دارد.

وی افزود: هشتمین مرحله رزمایش همدلی و احسان با توزیع ۴ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش مجموعا ۲۵ میلیارد ریال آغاز شده و بین نیازمندان استان قزوین توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان قزوین بیان کرد: حمایت از خانواده‌های محروم و نیازمند با برگزاری مراحل مختلف رزمایش همدلی و احسان در قزوین انجام شده و ادامه دارد.

میرغفاری ادامه داد: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، قند، شکر و دیگر کالاهای اساسی سبد خانوار بوده و ارزش هر بسته بیش از ۵ میلیون ریال است.

وی در پایان گفت: ۲۳۰۰ دست البسه نیز به ارزش ۱۰ میلیارد ریال تهیه و با همکاری گروه های جهادی و گروه های همکار توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/1003/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/220713

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.