تاریخ : 01 اردیبهشت 3 01:29
3
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

هیچ نگرانی در تامین گوشت مرغ وجود ندارد

  • کد خبر : 220714
  • 29 خرداد 1 13:23
هیچ نگرانی در تامین گوشت مرغ وجود ندارد
رضا افلاطونی گفت:جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری گوشتی به میزان کافی استان انجام شده و جایی نگرانی برای تامین مرغ مورد نیاز در استان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، رضا افلاطونی در کارگروه مشترک تنظیم بازار و امنیت غذایی استان با حضور استاندار قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در این روش باید مرغ زیر ۴۵ روز تولید و به بازار عرضه شود تا ضمن افزایش کیفیت محصول، هزینه اضافی واحدهای تولیدی در تامین نهادها کاهش پیدا خواهد یافت.

وی افزود: برای ترغیب و تشویق مرغداری‌ها به تولید مرغ سایز؛ ضروری است مردم نیز در سبد خرید خود مرغ سایز تهیه کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: اولویت این سازمان خرید تضمینی گندم در این فصل است؛ هم اکنون ۲۰ مرکز خرید در سطح استان کار خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان را برعهده دارند.

افلاطونی ابراز کرد: از ابتدای فصل خرید (۱۹ خرداد) تاکنون بیش از ۹۶۰۰ تن گندم از کشاورزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل دراین بازه زمانی حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد:جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری گوشتی به میزان کافی استان انجام شده و جایی نگرانی برای تامین مرغ مورد نیاز در استان وجود ندارد.

افلاطونی با اشاره به روند پرداخت تسهیلات بانکی سرمایه درگردش به مرغداران و دامداران گفت: با اقدامات انجام شده، استان قزوین رتبه۱۲ کشور در معرفی بانک و رتبه ۱۰ را در پرداخت تسهیلات به دامداری‌ها و‌ مرغداری‌ها را برعهده دارد.

انتهای پیام/1003/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/220714

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.