تاریخ : 10 فروردین 3 19:01
3
اخبار نیروی انتظامی؛

اجرای طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر در شهرستان قزوین/ 25 تن کود شیمیایی قاچاق در تاکستان کشف شد

  • کد خبر : 220715
  • 29 خرداد 1 15:41
اجرای طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر در شهرستان قزوین/ 25 تن کود شیمیایی قاچاق در تاکستان کشف شد
فرهاد علی بیگی از اجرای طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر و دستگيري 9 نفر از فروشندگان مواد مخدر در مناطق جنوب و حاشیه شهر قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، سرهنگ  فرهاد علی بیگی در تشریح این خبر اظهار کرد: این طرح با هدف برخورد و شناسایی عوامل توزیع و فروش مواد مخدر در مناطق حاشیه نشین و جنوب شهر قزوین به مرحله اجرا گذاشته شد. 

 وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقيقات لازم و بررسي ميداني موفق به شناسايي و دستگیری 9 نفر از خرده فروشان مواد مخدر شدند.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بیان کرد: در این عملیات 970 گرم انواع مواد مخدر صنعتی ،5 عدد پایپ،3 دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر،2 دستگاه کارت خوان،7 قبضه سلاح سرد از متهمان کشف و: متهمان با تشکيل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 سرهنگ علی بیگی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده فعاليت افراد در زمينه تهيه و توزيع موادمخدر در سطح شهر، مراتب را سريعاً به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

کشف 80 راس گوسفند قاچاق در تاکستان 

سرهنگ کوروش عزیزی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی بخش "خرمدشت" شهرستان تاکستان، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون باری که در حال حمل گوسفند زنده بود، مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

 وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن 80 راس گوسفند قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره دامپزشکی بود را کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر 3 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف 25 تن کود شیمیایی قاچاق در تاکستان 

سرهنگ  کوروش عزیزی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپو مقادیر قابل توجهی کود شیمیایی قاچاق در یکی از انبارهای شهرستان تاکستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی لازم به همراه نماینده اداره جهاد کشاورزی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن 25 تن کود شیمیایی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر 2 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/1003/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/220715

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.