تاریخ : 30 فروردین 3 06:40
3
کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا

شانس ۴ مدال طلا و ۲ برنز برای فرنگی کاران ایران

  • کد خبر : 220722
  • 29 خرداد 1 19:02
شانس ۴ مدال طلا و ۲ برنز برای فرنگی کاران ایران
۴ نماینده ایران به دیدار فینال رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا رسیدند.

به گزارش شاخص،پس از برگزاری مسابقات مقدماتی کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا که در در شهر بیشک قرقیزستان برگزار شد، پیام احمدی در وزن ۴۵ کیلوگرم، علی احمدی وفا در وزن ۵۱ کیلوگرم، ابوالفضل میرشکار در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمد جهانگیری در وزن ۱۱۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند، محمدرضا غلامی در وزن ۵۱ کیلوگرم و حمیدرضا کشتکار در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز راهی دیدار رده بندی شدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم که ۷ کشتی گیر حضور دارند، مسابقات در ۲ گروه ۴ و ۳ نفره و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود که پیام احمدی در دور اول مقابل تایگا کیشیدا از ژاپن با نتیجه ۷ بر صفر پیروز شد. او در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر از سد اوجین هان از کره جنوبی گذشت و در دور سوم نیز با نتیجه ۶ بر صفر مقابل شهزاد روزیخانوف از ازبکستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. احمدی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۱ عمر تنتیماک اولو از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار به مصاف شهزاد روزیخانوف از ازبکستان می‌رود.

در وزن ۴۸ کیلوگرم که ۷ کشتی گیر حضور دارند، مسابقات در ۲ گروه ۴ و ۳ نفره و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود که علی احمدی وفا در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر موتب المولد از عربستان سعودی را مغلوب کرد و در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۳ از سد رونیت شارما از هند گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. احمدی وفا در این دیدار سردار خولمورزایف از ازبکستان را با نتیجه ۵ بر ۱ مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. او در این دیدار به مصاف رونیت شارمان از هند می‌رود.

در وزن ۵۱ کیلوگرم محمدرضا غلامی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر عبدالعزیز القمدی از عربستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. غلامی در این مرحله نیز با نتیجه ۹ بر ۷ مقابل کوبانیچ آرینوف از قرقیزستان مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. او بعد از ظهر امروز برای کسب مدال برنز به مصاف یئون گیون جین از کره جنوبی می‌رود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم محمد کمالی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۴ مغلوب عبدل اخحادخودژا از قرقیزستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، کمالی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم ابوالفضل میرشکار در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر سئومون هیوک از کره جنوبی را مغلوب کرد. او در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۷ از سد حسین حسن اف از تاجیکستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. میرشکار در این مرحله مقابل شاتلیک یونوس اف از ترکمنستان با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال به مصاف ژانتورو میرزاعلیف از قرقیزستان می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم حمیدرضا کشتکار در دور اول مقابل انصار رحمت زودا از تاجیکستان با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. او در این مرحله مقابل نوربولات سیرگابای اولو از قرقیزستان با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. حریف کشتکار در این دیدار یوتام رانا از هند است.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم محمد جهانگیری در دور نخست با نتیجه ۷ بر ۱ بهرام کوربانوف از قرقیزستان را مغلوب کرد و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۸ بر صفر سی یئون کیم از کره را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. جهانگیری در این دیدار به مصاف پاردیپ سینگ خوسا از هند می‌رود.

رقابت‌های اوزان ۶۵، ۷۱ و ۸۰ کیلوگرم روز دوشنبه برگزار می‌شود که اهورا بویری، محمد مرادی و سیدرضا آذرشب نمایندگان کشورمان در این اوزان هستند.

انتهای پیام/1100

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/220722

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.