تاریخ : 04 اردیبهشت 3 15:34
3
خانم گودرزی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

صدور هشدار سطح زرد برای فعالیت سامانه بارشی و ورود گردوخاک

  • کد خبر : 220801
  • 04 تیر 1 17:50
صدور هشدار سطح زرد برای فعالیت سامانه بارشی و ورود گردوخاک
کارشناس هواشناسی گفت: از امروز تا دوشنبه در برخی از مناطق کشور، هشدار سطح زرد برای ورود سامانه بارشی جدید و تشدید فعالیت گردوخاک صادر شده است.

به گزارش شاخص،خانم فریبا گودرزی گفت: از امروز هشدار سطح زرد برای رشد ابرهای همرفتی (به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب) و فعالیت سامانه بارشی در شهرهای هرمزگان، کردستان، اردبیل، خراسان شمالی از امـروز تا روز دوشنبه صادر شده است.

به گفته کارشناس هواشناسی در این مدت شاهد رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد تگرگ خواهیم بود، بنابراین احتمال صاعقه، وزش باد شدید موقت، احتمال آب‌گرفتگی معابر و جاری شدن روان آب بطور محدود، احتمال شکستن درختان فرسود، احتمال سقوط اشیاء از ساختمان‌های نیمه کاره و کاهش شعاع دید وجود دارد.

هشدار دیگری در رابطه با باد و گردوخاک از امروز تا دوشنبه درباره وزش باد نسبتا شدید، خیزش گردوخاک و نفوذ گردوغبار در همدان، مرکزی، لرستان، قم، قزوین، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، ایلام صادر شده است.

کاهش کیفیت هوا، کاهش شعاع دید، آسیب به صنایع حساس به گردوخاک و احتمال خسارت به صنعت کشاورزی، احتمال تاخیر و لغو پرواز از اثرات این گرد وخاک است.

انتهای پیام/1100

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/220801

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.