تاریخ : 10 فروردین 3 01:26
3
رئیس مرکز بهداشت شهرستان قزوین خبر داد

خیز دوباره ویروس كرونا در استان/ استفاده از ماسک در فضاهای پر ازدحام الزامی شد

  • کد خبر : 221095
  • 28 تیر 1 15:56
خیز دوباره ویروس كرونا در استان/ استفاده از ماسک در فضاهای پر ازدحام الزامی شد
دکتر علیرضا مهرعلیان گفت: با توجه به آغاز افزایش موارد ابتلا به بیماری کرونا، استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کلیه فضای سرپوشیده و پُر ازدحام الزامی است.

به گزارش خبرنگارسلامت شاخص، دکتر علیرضا مهرعلیان، در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان قزوین از آغاز خیز دوباره شیوع ویروس کرونا خبر داد و اظهار کرد: مقابله با این بیماری، نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود:  در حال حاضر و در تحلیل هفتگی وضعیت کووید ۱۹ این روزها تعداد موارد مثبت و موارد بستری روند افزایشی دارد که نگران کننده و یک زنگ خطر است.

رئیس حوزه بهداشت شهرستان قزوین بیان کرد:  در دوره اول برای مقابله با بیماری کرونا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین تزریق واکسن، پیشرفت خوبی داشتیم که البته به برکت همکاری همه جانبه مردم و دستگاه‌های اجرایی بود.

دکتر مهرعلیان با تاکید بر تزریق دوز یادآور واکسن کرونا گفت: تیم واکسیناسیون مرکز بهداشت در مراکز خدمات جامع سلامت و همچنین سالن مدیریت بحران آماده ارائه خدمات دهنده به شهروندان است.

 وی ادامه داد :  افرادی که شش ماه از تزریق واکسن آنان سپری شده است، باید دوز یادآور واکسن را دریافت کنند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: با توجه به آغاز افزایش موارد ابتلا به بیماری کرونا، استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کلیه فضای سرپوشیده و پُر ازدحام الزامی است.

 دکتر مهرعلیان اضافه کرد: انتظارات حوزه بهداشت از تمامی دستگاه اجرایی، اصناف، ادارات، سازمان تبلیعات، روحانیون، صدا و سیما، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها و همه مسوولان این است که همواره به مساله آموزش و هشدار به موقع نسبت به خیز دوباره کرونا اهتمام داشته باشند و کارکنان خود را نسبت به تزریق دوز یادآور واکسن کرونا تشویق کنند، تا زمینه اوج گیری مجدد بیماری به وجود نیاید.

انتهای پیام /1003/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/221095

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.