تاریخ : 06 اردیبهشت 3 23:24
3
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

لزوم توجه ویژه به جهاد تبیین از سوی مدیران آموزش و پرورش

  • کد خبر : 221322
  • 11 مرداد 1 10:01
لزوم توجه ویژه به جهاد تبیین از سوی مدیران آموزش و پرورش
نقی سیاهکالی مرادی گفت: جهاد تبیین از سوی مدیران و معلمان بایستی مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص؛ نقی سیاهکالی مرادی در گردهمایی مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش و مدیران و روسای نواحی و مناطق با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین اظهارکرد: جهاد تبیین و انجام اقدامات موثر و ماندگار در این راستا بایستی دغدغه مدیران آموزش و پرورش باشد.

وی افزود: ستادهای پروژه مهر نیز لازم است به صورت مستمر برای آماده سازی فضاهای آموزشی و سازماندهی نیروی انسانی نظارت جدی داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با تاکید بر ضرورت آشنا شدن مدیران با قوانین و مسائل حقوقی تصریح کرد: تمامی املاک آموزش و پرورش که در اختیار سایر نهادها قرار دارد باید براساس ضوابط و قوانین تعیین تکلیف شود.

وی بیان کرد: انضباط مالی و رعایت دستورالعمل‌های قانونی در هزینه‌ها از مواردی است که بایستی مورد توجه تمامی مدیران باشد.

سیاهکالی مرادی در خصوص اهمیت موضوع دانش آموزان بازمانده از تحصیل گفت: همه عوامل در مدارس و ادارات باید با کمک گرفتن از نهادها و دستگاه های مرتبط، نسبت به شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل اقدامات لازم را انجام دهند.

این مدیر یادآورشد: ضرورت رعایت حجاب و عفاف در تمامی اماکن آموزش و پرورش مورد تاکید است و نظارت در این زمینه و امر به معروف و نهی از منکر بایستی با رعایت عطوفت و مهربانی انجام شود.

سیاهکالی مرادی با اشاره به فعال بودن پایگاه های تابستانی اظهار امیدواری کرد با فعالیت مناسب پایگاه های جبرانی و تثبیت یادگیری بخشی از کاستی های ایجاد شده به دلیل تعطیلی کلاس های حضوری، رفع شود.

وی همچنین در خصوص برنامه ریزی مناسب و انجام اقدامات خلاقانه برای تربیت دینی دانش آموزان و نیز اهمیت همکاری و هم افزایی با مجموعه بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی نکاتی را متذکر شد.

انتهای پیام/2001

 

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/221322

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.