تاریخ : 01 اردیبهشت 3 02:09
3
مسئول کانون خادمیاری و نیکوکاری مسجد امام خمینی (ره):

72 بسته نذر فرهنگی و چادر بین بانوان حسینی توزیع شد

  • کد خبر : 221371
  • 12 مرداد 1 17:33
72 بسته نذر فرهنگی و چادر بین بانوان حسینی توزیع شد
به همت کانون خادمیاری مسجد امام خمینی(ره) 72 بسته نذر فرهنگی و چادر توزیع شد.

مسئول کانون خادمیاری و نیکوکاری مسجد امام خمینی قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی شاخص، از توزیع ۷۲ بسته نذر فرهنگی خبرداد و اظهار کرد: ۷۲ بسته فرهنگی شامل چادر مشکی، کتاب و اطعام حسینی بین بانوان علاقمند به حجاب چادر توزیع شد.


وی با بیان اینکه هزینه این بسته ها توسط کمک های مردمی و خیرین تامین شده، خاطرنشان کرد: هدایایی چون سربند و دستنبد و کتاب از دیگر اقلام این نذر فرهنگی بود که در بسته ای متبرک با نام امام حسین(ع) توزیع شد.


هادی زرآبادی تصریح کرد: کانون خادمیاری امام خمینی(ره) با کمک های مردمی اداره می شود و وابسته هیچ سازمان و نهادی نیست و تاکنون ۲۰۵ خانوار نیازمند را در سراسر استان تحت پوشش دارد.


مسئول کانون خادمیاران مسجد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: پخت غذای گرم در اکثر مناسبت های مذهبی بخصوص در ایام ماه محرم، کمک به بیماران خاص، خانواده های زندانیان، تهیه جهیزیه، برپایی غرفه کودک و کتاب از دیگر برنامه های این کانون مردمی است.


وی افزود: در گروه جهادی این کانون خادمیاری که فعالیت خود را در سال جدید آغاز کرده افراد با تخصص های مختلف عمرانی، پزشکی، برق کاری و غیره فعالیت می کنند.
زرآبادی با بیان اینکه گروه جهادی امام خمینی در هر منطقه که نیاز باشد پای کار خواهد بود، عنوان کرد: فعالیت های این گروه از ایزوگام منازل گرفته تا لایروبی
جوی‌ها، جوشکاری، رنگ کاری و عملیات عمرانی و درمانی را شامل می شود.


وی ادامه داد: ماهانه ۱۴۰ میلیون تومان بابت هزینه های درمانی به بیماران خاص و صعب العلاج تحت پوشش این کانون پرداخت می شود.
مسئول کانون خادمیاری مسجد امام خمینی در پایان گفت: سال گذشته ۹ زندانی غیرعمد با کمک های مردمی این کانون آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.


انتهای پیام/۲۰۰۱

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/221371

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.