تاریخ : 09 فروردین 3 21:37
3
معاون اداره کل زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور:

پروژه آبرسانی به 96 روستا استان قزوین اجرایی می شود

  • کد خبر : 221377
  • 13 مرداد 1 21:09
پروژه آبرسانی به 96 روستا استان قزوین اجرایی می شود
محمدتقی جعفری: پروژه آب شرب روستایی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های محرومیت‌زدایی است که این اقدام بسیج سازندگی استان با همکاری شرکت آب و فاضلاب در استان و پشتیبانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اجرایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری شاخص، محمد تقی جعفری معاون اداره کل زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در جریان بازدید از پروژه های آبرسانی استان اظهارکرد: پروژه آب شرب روستایی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های محرومیت‌زدایی است که در این اقدام بسیج سازندگی استان با همکاری شرکت آب و فاضلاب در استان و پشتیبانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) کشور در حال احداث ۵ مجتمع در قالب ۹۶ روستا و با خط انتقال 252 کیلومتر اجرا می شود که این پروژه در نوع خود بی نظیر بوده و با حضور گروه های جهادی با کیفیت و کمیت مطلوب، کار خود را آغاز کرده است.


جعفری در ادامه افزود: طی بازدیدهای مستمری‌ که از سوی کارشناسان امر صورت گرفته این پروژه مثبت ارزیابی شده و امیدواریم اقدام ارزشمند پروژه آبرسانی در کمترین بازه زمانی با بهترین کیفیت به پایان رسیده و مردم شریف منطقه که شامل ۹۶ روستا می باشد از برکات آن بهره مند شوند.


این مقام مسئول در آخر تاکید کرد: این پروژه ۳۰ هزار نفر از جمعیت روستایی استان قزوین که در ۹۶ روستا ساکن هستند را شامل می شود و اجرای آن می تواند مشکلات آبی استان را تا حدود زیادی کاهش دهد.

انتهای پیام/2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/221377

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.