تاریخ : 01 اردیبهشت 3 04:47
3
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان:

محکومیت میلیاردی جزای شرکت متخلف تولیدی آرد در قزوین

  • کد خبر : 221443
  • 19 مرداد 1 11:23
محکومیت میلیاردی جزای شرکت متخلف تولیدی آرد در قزوین
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: یک واحد تولید و توزیع آرد ونهاده های دامی به ۲۴۵ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اظهار کرد: در پی گزارش سازمان جهاد کشاورزی از یک واحد تولید آرد، مبنی بر تخلف متعدد از جمله گران فروشی سبوس، ذرت و سایر نهاده‌های دامی، پرونده‌ای در تعزیرات حکومتی تشکیل شد و شعبه بر اساس شواهد و مستندات، شرکت مذکور را متخلف شناخت و محکوم به پرداخت جزای نقدی کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اطلاعات سامانه اختصاصی سبوس، گران فروشی این شرکت به مقدار بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار کیلوگرم بوده است که با استناد به مواد قانونی، این واحد تولیدی به پرداخت مبلغ ۲۴۵ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات استان قزوین یادآور شد: برای این پرونده پس از رأی صادره تقاضای تجدید نظر خواهی شد که بعد از رسیدگی، میزان محکومیت و رأی صادره قطعی گردید.

وی با اشاره به تداوم و تشدید بازرسی و نظارت بر فعالیت کارخانجات آرد و تولیدات نهاده‌های دامی، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح سامانه توزیع یکپارچه سبوس، نظارت و کنترل بر تخصیص، توزیع حمل و نقل و مصرف سبوس، هوشمندانه و به روز انجام می‌شود، چرا که امنیت غذایی جامعه از اولویت‌های این سازمان است.

انتهای پیام/2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/221443

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.