تاریخ : 09 فروردین 3 20:47
3
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین:

کیفیت آب آبیک در حد مطلوب قرار دارد

  • کد خبر : 221479
  • 20 مرداد 1 13:18
کیفیت آب آبیک در  حد مطلوب قرار دارد
داراب بیرنوندی گفت: اگرچه تی دی اس مجاز هزار و ۵۰۰ است اما متوسط تی دی اس آب آبیک طی دو روز گذشته ۴۰۰ بود و در واقع آبی که سختی آن زیر عدد ۵۰۰ باشد در رده آب‌های باکیفیت و عالی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، داراب بیرنوندی عصر روز (چهارشنبه) در حاشیه تور رسانه‌ای بازدید از فاز یک پروژه آبرسانی از سد طالقان به آبیک با اشاره به اینکه این پروژه به یک گفتمان استانی تبدیل شده بود، اظهار کرد: در ابتدای حضورم در شرکت آب و فاضلاب قزوین با مشکل آبیک مواجه شدم و در این باره به من پیشنهاد شد که از آب شیرین کن استفاده کنیم اما باتوجه به اینکه اعتقاد داشتم نباید از هدف اصلی دور شویم با آن مخالفت کردم.

وی افزود: با تمام سختی‌هایی که وجود داشت پروژه انتقال آب به آبیک با خط لوله 17 کیلومتری به سرانجام رسید.


آب آبیک باکیفیت است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قزوین با اشاره به قابلیت افزایش ظرفیت 200 لیتر برثانیه‌ای تصفیه خانه بیان کرد: اگرچه تی دی اس مجاز هزار و 500 است اما متوسط تی دی اس آب آبیک طی دو روز گذشته 400 بود و در واقع آبی که سختی آن زیر عدد 500 باشد در رده آب‌های باکیفیت و عالی قرار دارد.

این مسئول با بیان اینکه بهره‌ برداری از آب کمی زمان بر است، بیان کرد: از مردم آبیک متشکرم که علی رغم تمام مشکلات و بدقولی‌ها صبورانه تا اتمام این پروژه شرایط را تحمل کردند.

بیرنوندی در پایان با بیان اینکه گام دوم آغاز پروژه آبرسانی به مهرگان است، گفت: مهرگان شهری 31 هزار نفری است که 280 هکتار دیگر هم به آن اضافه خواهد شد، بنابراین تمام مسئولین باید کمک کنند تا این پروژه به مهرگان برسد.

انتهای پیام/3003

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/221479

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.