تاریخ : 01 اردیبهشت 3 11:18
3
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد:

نیازمندی 1000 واحد مسکن مددجویی به لوله کشی گاز

  • کد خبر : 221537
  • 24 مرداد 1 12:30
نیازمندی 1000 واحد مسکن مددجویی به لوله کشی گاز
ناصر ظاهری گفت: تا پایان سال آینده بیش از 800 واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد احداث خواهد شد و در حال حاضر هم بیش از 200 واحد مسکونی درحال استفاده هستندکه به لوله کشی گاز نیازدارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص؛ ناصر ظاهری در نشست با مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین بیان کرد: اقدام شرکت گاز استان قزوین برای برگزاری نشست مشترک با شرکت گاز، گام مهمی است که در خدمت رسانی به محرومان تاثیر بسزایی دارد.

وی ادامه داد: یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری کمک به لوله کشی گاز منازل مسکونی مدجویان تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) است که تلاش می کنیم با آماده سازی بستر مورد نیاز، این امر هرچه سریعتر به انجام برسد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال 1402 بیش از 800  واحد مسکونی برای خانواده های تحت حمایت این نهاد احداث خواهد شد که به لوله کشی گاز نیاز خواهند داشت، ضمن اینکه در حال حاضر بیش از  200 واحد مسکونی در حال استفاده هم هستند که به لوله کشی گاز نیاز دارند.

وی تصریح کرد: براساس تفاهم نامه همکاری مشترک با شرکت گاز استان که به زودی به امضای مدیران دستگاههای ذیربط خواهد رسید، مشکل لوله کشی گاز منازل مددجویان مذکور از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور برطرف خواهد شد.

در ادامه مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: شرکت گاز تلاش می کند علاوه بر اجرای قانون، مسئولیت اجتماعی خود را برای خدمت به محرومان و نیازمندان مدنظر داشته باشد.

حجتی پور خاطرنشان کرد: 465 هزار مشترک در سطح استان داریم که در این میان 6 هزار و 980 مشترک شرکت گاز از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی هستند و  در خصوص گاز بهاء در صورت مصرف برابر با الگوی مصرف از پرداخت بهای گاز مصرفی، معاف خواهند بود.

وی یادآورشد: حدود یک میلیارد و 600 میلیون تومان بخشودگی برای مشترکان کم مصرف داشته ایم که این تعداد خانواده 22 میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده اند.

انتهای پیام/2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/221537

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.