تاریخ : 10 فروردین 3 10:33
3
معاون سیاسی استاندار قزوین خبرداد:

پرهیز از برنامه‌های پرهزینه و تشریفاتی در هفته دولت

  • کد خبر : 221538
  • 24 مرداد 1 12:38
پرهیز از برنامه‌های پرهزینه و تشریفاتی در هفته دولت
ابوالحسن کبیری گفت: پرهیز از برنامه‌های پرهزینه و تشریفاتی در هفته دولت، پرهیز از ناامید کردن مردم و پرهیز از رسانه‌ای کردن اختلافات بین دستگاهی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم از جمله سیاست‌های سلبی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی شاخص، ابوالحسن کبیری  روز یکشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت که در سالن جلسات استانداری برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد شهیدان باهنر و رجایی اظهار کرد: ساده زیستی و دوران بسیار کوتاه ریاست جمهوری شهید رجایی باید به عنوان اسوه و الگویی برای دولتمردان واقعی و صدیق قرار بگیرد.

وی با شاره به آغاز هفته دولت از تاریخ ۲۹ مرداد تا ۱۱ شهریور ماه افزود: به این منظور ۶ کارگروه اجرایی، رسانه، مراسمات و برنامه‌ها، تولید محتوا، اقتصادی و مردمی فعالیت خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: ستاد دستگاهی گرامیداشت هفته دولت در کلیه دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها به ریاست عالی‌ترین مقام دستگاه و ستاد استانی و محلی در کلیه‌ استانداری‌ها و فرماندری‌های سراسر کشور به ریاست استاندار و فرماندار تشکیل می‌شود.

عملکرد دولت طی یک سال اخیر باید تبیین شود

این‌ مسئول تاکید کرد: تببین عملکرد دولت در طی یک سال گذشته یکی از نکاتی است که به آن اذعان داریم زیرا ممکن است برخی نسبت به دولت و فعالیت‌هایی که وعده داده بود منتقد باشند و وظیفه ما نشان دادن مشکلات دولت در هنگام شروع کار می‌باشد.

کبیری با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان باید به مردم گزارش عملکرد بدهند، ادامه داد: در واقع هفته دولت فرصتی است که دستاوردهای یک ساله دولت در قالب امیدآفرینی اطلاع رسانی شود.

وی ابراز کرد: امیدآفرینی و اعتماد بخشی به جامعه نسبت به آینده بهتر، حفظ آرامش روانی جامعه نسبت به بهبود شرایط اقتصادی در طی ماه‌های آینده، ایجاد درک واقع‌بینانه برای مردم نسبت به شرایط کشور و تقویت ارتباط دو سویه دولت و مردم از جمله اهداف برنامه‌های ما در هفته دولت می‌باشد.

معاون سیاسی استاندار عنوان کرد: تاکید بر سند تحول دولت به عنوان برنامه راهبردی دولت برای حل مشکلات و معضلات اصلی کشور پیشرفت ایران تا سال ۱۴۰۴ از سیاست‌های ایجابی مهم می‌باشد زیرا دولت سیزدهم تنها دولتی است که برای اقدامات و راهبر‌دهای خود سند منتشر کرده است.

برگزاری میز خدمت توسط مدیران پیش از اقامه نماز جمعه

کبیری تصریح کرد: مدیران کل استان و به همین ترتیب در شهرستان‌ها باید هر جمعه و پیش از برگزار نماز، براساس یک برنامه از پیش تعیین شده میز خدمت برگزار کنند.

وی ابراز کرد: باید بحث مردمی بودن دولت را در عمل برای مردم تبیین و مشکلات آنها را به صورت جدی پیگیری کنیم.

این مسئول با تاکید بر پرهیز از برنامه‌های پرهزینه و تشریفاتی در هفته دولت بیان کرد: پرهیز از ناامید کردن مردم و پرهیز از ارائه هرگونه وعده خارج از صلاحیت‌های قانونی و چارچوب سند تحول دولت مردمی از دیگر سیاست‌های سلبی است.

کبیری خاطرنشان کرد: ارائه آثار مثبت پروژه‌های درحال افتتاح، ارائه گزارش عملکرد صادقانه و بدون مبالغه و بزرگنمایی ارائه گزارش خدمات دولت در یک سال اخیر و متمرکز بر سه خدمت بهداشت و درمان، دیپلماسی اقتصادی و حضور در میدان و مردم‌داری باید از الزامات محتوایی برنامه‌های هفته دولت باشد.

وی در پایان خواستار شد که تمام مدیران استان روز شنبه با حضور در مزار شهدا و سپس دیدار با امام جمعه هفته دولت را آغاز کنند.

انتهای پیام/۳۰۰۳

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/221538

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.