تاریخ : 28 فروردین 3 14:30
3
با حضور دکتر محمدبیگی و مسئولان شهرستان البرز؛

برپایی میز خدمت در بیدستان

  • کد خبر : 221541
  • 24 مرداد 1 13:31
برپایی میز خدمت در بیدستان
در سفر یک روزه دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز به شهرستان البرز، میز خدمت مجلس و دولت در شهر بیدستان برپا شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، در سفر یک روزه دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز به شهرستان البرز، میز خدمت مجلس و دولت در شهر بیدستان برپا شد.

در این میز خدمت که با حضور دکتر محمدبیگی، مهندس مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز، روسای ادارات و سازمان های خدمات رسان، بخشدار محمدیه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بیدستان در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر برگزار شد، اقشار مختلف مردم تشریح مطالبات خود پرداخته و مسئولان حاضر نیز برای حل این مشکلات اقدامات لازم را انجام دادند.

دکتر محمدبیگی با بیان اینکه برگزاری میز مشترک خدمت مجلس و دولت در راستای خدمت رسانی و حل مشکلات مردم اقدامی پسندیده است که باید تداوم داشته باشد، گفت: در دیدار مردمی مشکلات و خواسته های آنها را شنیدیم که بیشتر مطالبات در خصوص بهداشت و درمان، اشتغال، اوقافی بودن زمین ها و منازل مسکونی بود. قطعاً حضور میدانی مسئولان در کنار مردم و مشاهده میدانی مشکلات و مطالبات اقشار مختلف می تواند در گسترش خدمت رسانی به مردم نقش به سزایی داشته باشد.

انتهای پیام/2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/221541

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.