تاریخ : 10 فروردین 3 15:21
3
رئیس کل دادگستری استان قزوین:

هنجارشکنان درصدد از بین بردن امنیت جامعه هستند

  • کد خبر : 222040
  • 31 شهریور 1 11:37
هنجارشکنان درصدد از بین بردن امنیت جامعه هستند
علی شعبانی گفت: عده قلیلی هنجارشکن و قانون شکن درصدد از بین بردن امنیت جامعه، تخریب و آتش زدن مساجد، تخریب اموال عمومی و مجروح کردن مأموران نیروی انتظامی هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، علی شعبانی با بیان اینکه باید علت فوت دختر نوجوان سقزی از مسیرهای قانونی پیگیری و اعلام شود، گفت: مردم فریب این افراد را نخورند و از حضور در تجمعات اغتشاشگران خودداری کنند و در مواقعی که در سطح شهر حضور دارند از نزدیک شدن به اجتماع این افراد دوری کنند.

وی افزود: با تلاش نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی، برخی از سران اغتشاشات شناسایی و دستگیر شده اند و شناسایی و بازداشت این افراد ادامه دارد.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان داشت: عده قلیلی هنجارشکن و قانون شکن درصدد از بین بردن امنیت جامعه، تخریب و آتش زدن مساجد، تخریب اموال عمومی و مجروح کردن مأموران نیروی انتظامی هستند.

شعبانی همچنین اذعان کرد: در آینده نزدیک اطلاعات تکمیلی افراد و سران اغتشاشات منتشر می شود و برخورد ما با آن‌ها سخت و قاطع خواهد بود.

این مقام مسئول یادآور شد: متاسفانه قاطبه افراد دستگیر شده، فریب خورده اند و به والدین توصیه می کنیم از حضور فرزندانشان در اغتشاشات جلوگیری کنند.

رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند و حجاب و عفاف، برای آنها بهانه است و نباید جوانان فریب آنها را بخورند.

انتهای پیام/۱۰۰۳/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/222040

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.