تاریخ : 31 فروردین 3 20:48
3
طی صدور اطلاعیه‌ای؛

راهپیمایی محکومیت حرکات هنجارشکنانه برگزار می‌شود

  • کد خبر : 222056
  • 31 شهریور 1 18:15
راهپیمایی محکومیت حرکات هنجارشکنانه برگزار می‌شود
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از مردم برای شرکت در راهپیمایی محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر و توهین به مقدسات اسلامی در روز جمعه دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی شاخص، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از مردم برای شرکت در راهپیمایی محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر و توهین به مقدسات اسلامی در روز جمعه دعوت کرد.

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آمده است: بار دیگر دست پلید استکبار و بدخواهان نظام شکوهمند اسلامی به صورت آشکارا در حوادث اخیر کشور نمایان گردیده و در پی فتنه انگیزی جدیدی علیه انقلاب و مردم مظلوم و مقاوم ایران اسلامی هستند، غافل از اینکه این ملت، ملت امام حسین (ع) ملت حماسه نهم دی و همان ملتی است که در تشییع سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز آن شکوه جاودانه تاریخ را خلق کرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در پی حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم، به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی مردم استان قزوین در محکومیت این حرکات مذبوحانه روز جمعه یکم مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه از میعادگاه‌های نماز جمعه راهپیمایی برگزار خواهند کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از عموم مردم بصیر و انقلابی قزوین دعوت به عمل می‌آورد با شرکت در این راهپیمایی و حضور پر شور، مقتدرانه و دشمن شکن خود بار دیگر بصیرت مثال زدنی و غرورآفرین خویش را به رخ بدخواهان انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان بکشانند.

این راهپیمایی در قزوین روز جمعه یکم مهرماه بعد از نماز جمعه از مسجدالنبی تا میدان آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۰۳/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/222056

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.