تاریخ : 06 اردیبهشت 3 23:46
3
نماینده، ولی فقیه در استان قزوین:

آمریکایی‌ها پیکر یک دختر را ابزاری برای لاشخواری قرار دادند

  • کد خبر : 222057
  • 01 مهر 1 17:24
آمریکایی‌ها پیکر یک دختر را ابزاری برای لاشخواری قرار دادند
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی گفت:آمریکایی‌ها و نوکرانشان پیکر یک دختر را ابزاری برای لاشخواری قرار دادند.

به گزارش خبرنگار سیاسی شاخص، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد با اشاره به وقایع چند روز اخیر، اظهار کرد: هر انسان مسلمانی زمانی که حادثه تلخی پیش می‌آید ناراحت می‌شود و مسلمانی نداریم که حادثة تلخی را ببیند و خوشحال شود، اما متأسفانه گرگ‌های فتنه گر این حادثه را دیدند و مانند لاشخوار پیکر آن بنده خدا را مورد سوء استفاده قرار دادند.

 

وی افزود: آمریکایی‌ها، رسانه‌های غربی و نوکران غربی آن‌ها آمدند از پیکر این دختر، لاشخواری کردند و هم به این انسان اهانت کردند و جان او را ابزاری برای اهداف شوم خود قرار دادند. فتنه گران دنبال مسائل دیگری هستند؛ همانگونه که ندا آقا سلطان را کشتند و آن کسی که او را کشت به آمریکا گریخت و فتنه گران آمدند از پیکرش سوءاستفاده کردند و اینجاست که باید فتنه‌ها را شناخت.

 

والدین مراقب فرزندان خود باشند تا بازیچه سؤاستفاده کنندگان قرار نگیرند

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: پدران و مادران باید بیشتر مراقب فرزندان خود باشند تا فتنه گران از آن‌ها سوءاستفاده نکنند؛ این ایام سالگرد کشته شدن هموطنان و مسلمانان در فاجعه منا را داریم، اما فتنه گران هیچگاه دلسوز نبودند و در خصوص این حادثه سخن نمی‌گویند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: فتنه‌گران چقدر برای صدها مسافر هواپیمایی که با شلیک موشک آمریکایی کشته شدند، اظهار ناراحتی کردند؟! این‌ها جوان و نوجوان را توسط سعودی‌ها کشته شدند و باید از فتنه گران سؤال کرد که شما چقدر اظهار ناراحتی کردید؟

وی با تسلیت رحلت رسول اکرم (ص) عنوان کرد: در قرآن آمده رسول اکرم (ص) مردم را از گمراهی نجات می‌دهد و عده‌ای هستند که بعدا به پیغمبر (ص) می‌پیوندند؛ شخصی سؤال کرد که این‌ها چه کسانی هستند و حضرت دستش را روی کتف سلمان گذاشت و فرمود اگر ایمان در آسمان‌ها باشد جماعتی از همشهریان سلمان دستشان به ایمان می‌رسد.

وی ادامه داد: این روز‌ها سربازان جان بر کف عزیز اعم از نیروی انتظامی، بسیجیان، پاسداران معزز و مکرم و نیرو‌های مختلف پای کار انقلاب و امنیت، نهایت تلاش و زحمت را کشیدند، بسیاری از این عزیزان آسیب دیدند، در تاکستان شاهد بودیم شهید گرانقدر بسیجی عباس خالقی در راه امنیت مردم به شهادت رسید، یعنی منافقین او را هدف قرار داده و با گلوله او را به شهادت رساندند، فتنه این مسائل را به دنبال دارد و باید همه دقت داشته باشیم تا با هر نوع فتنه مقابله کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی اظهار کرد: این نخستین فتنه‌ای نیست که دشمن برای ما دست و پا کرده است، ما تاکنون چندین مرحله فتنه را گذرانده ایم، در مواجهه با فتنه اخیر بنده بیشتر از هر زمان دیگری بیداری، غیرت، بصیرت و دلسوزی را از مردم عزیز دیدم، البته این را در گذشته هم دیده بودیم، اما در این مسئله مردم ما نشان دادند که هر سال بصیرت شان بیشتر می‌شود، فهم شان در مقابل فتنه گران افزایش پیدا می‌کند و جوانمردی و غیرت شان هم بیشتر مشاهده می‌شود، به عقیده بنده مردم ما این بار با درایت و بصیرت بیشتری در مقابل فتنه خود را نشان دادند.

خطیب نماز جمعه قزوین تصریح کرد: بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس را هم در استان مان داشتیم، امام خمینی (ره) به ما یاد داد که ما دست و بازوی رزمندگان اسلام را ببوسیم، خودمان را مدیون آن‌هایی که رفته اند بدانیم، دست و بازوی آن‌هایی که در بین ما هستند را می‌بوسیم و برای آن‌ها احترام قائل هستیم، آن‌ها را سرمایه بزرگ اجتماعی می‌دانیم و وجود بابرکت شان از زیرساخت‌های امنیت، آرامش و آسایش کشور ما به حساب می‌آید.

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی اظهار کرد: شهادت حضرت علی بن موسی رضا (ع) را تسلیت عرض می‌کنم. حضرت فرموده اگر کسی غمی را از دل مؤمنی بردارد خدا از قلب او در قیامت غم‌ها را بر می‌دارد.

وز افزود: کسی بساطش را برچیند و برای زیارت من اقدام کند هم دعای او مستجاب می‌شود و هم گناهش مورد مغفرت خدای متعال قرار می‌گیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: شهادت امام حسن مجبتی (ع) را در پیش داریم، امام حسن (ع) فرمود هر کس می‌خواهد توبه کند باید با تقوا در توبه را به روی خود باز کند و هر کسی می‌خواهد دلش حکیمانه شود و آیات حکمت خدا در جانش نفوذ کند این با تقوا میسر است، هر عملی باید آبرو و شرافت داشته باشد، شرافت و آبروی هر کاری تقواست، هر کس فوز و رستگاری بخواهد فقط با تقوا می‌تواند به این مقام نائل شود.

انتهای پیام/۱۰۰۳/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/222057

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.