تاریخ : 31 فروردین 3 17:14
3
گزارشی از در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان‌های قزوین؛

نظام انقلاب اسلامی نمی‌تواند در برابر هتاکی آشوبگران سکوت کند

  • کد خبر : 222069
  • 02 مهر 1 15:07
نظام انقلاب اسلامی نمی‌تواند در برابر هتاکی آشوبگران سکوت کند
ائمه جمعه شهرستان‌های استان قزوین روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس خواستار برخورد قاطع با هتاکی و جنایات آشوبگران شدند.
به گزارش خبرنگار سیاسی شاخص،  ائمه جمعه شهرستان‌های استان قزوین روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس خواستار برخورد قاطع با هتاکی و جنایات آشوبگران شدند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی امام جمعه شهر الوند در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی روز (جمعه) اول مهرماه ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: بعد از راهپیمایی میلیونی و تاریخ ساز اربعین، عضویت رسمی جمهوری اسلامی در پیمان شانگ‌های که عملاً تحریم‌ها را بی اثر می‌کند و حضور مقتدرانه ریاست‌جمهوری با بالا بردن عکس سردار سلیمانی؛ دشمنان به ویژه منافقین و صهیونیست‌ها را بر آن داشت تا با برنامه‌ریزی برای بر هم زدن آرامش و امنیت مردم توطئه چینی کنند.

وی ابراز کرد: ما مردم الوند جنایت عده‌ای هتاک وجیره خوار دشمنان را که در برخی شهرها به مقدسات و نمادهای ملی وانقلابی جسارت کردند و باعث تخریب اموال واخلال در امنیت مردم شدند را محکوم می‌کنیم واز دستگاه های امنیتی و قضایی خواستار اشد مجازات برای عاملان آن هستیم.

امام جمعه شهر الوند در پایان گفت: از جوانان و مردم آگاه و همیشه در صحنه، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی، قضایی، فرمانداری شهرستان که آرامش را به شهر برگردانند و با مخلان امنیت برخورد کردند قدردانی می‌کنیم.

آیت‌الله علی اسلامی در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به حضور با شکوه جمعیت بیش از ۲۰ میلیونی مسلمان در اربعین اظهار کرد: شعار حب‌الحسین یجمعنا تمام مسلمین را دور هم جمع کرده تا یاد و خون ابا عبدالله الحسین (ع) را برای همیشه زنده نگه دارند.

بساط اغتشاشات باید برچیده شود

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس از زیبایی‌های خاص خود را دارد؛ قبل از پیروزی انقلاب و اوایل دفاع مقدس فاقد هرگونه صنعت و بسیار حقیر بودیم اما اکنون پیشرفت‌های خیره کننده در همه عرصه‌ها را توسط سپاه و سایر نهادها در سطح بین‌المللی شاهد هستیم.

امام جمعه شهرستان تاکستان، سفر رئیس جمهور رئیسی به سازمان ملل و رفتار و موقعیت سنجی ایشان را افتخار آمیز دانسته و گفت: مطرح کردن نام شهیدان رجایی و شهید سلیمانی و جلب توجه تمام دولت‌ها و سازمان ملل به ایران اسلامی و محاکمه جنایتکاران و صهیونیست‌ها در مقابل وجدان‌های بیدار از اقدامات تحسین برانگیز آقای رئیسی در سازمان ملل بود.

وی با اشاره به اغتشاش و آشوبی که در چند روز اخیر در کشور رخ داده بود، گفت: با وجود امنیت و آرامش در کشور ضربه زدن به بیت‌المال، آمبولانس و در بعضی از شهرها آتش زدن مسجد و تعرض به زنان با حجاب از کارهای ناشایستی بود که صورت گرفته و متاسفانه در شهر تاکستان نیز این اتفاق ناگوار ایجادشد.

وی اضافه کرد: متأسفانه در آشوب اخیر شاهد یک حادثه تلخ و از دست دادن یک جوان بسیجی و مدافع امنیت بودیم که برای ما بسی تلخ و غصه دار است.

امام جمعه شهرستان تاکستان عنوان کرد: بر هم زدن امنیت در جامعه و آتش زدن پرچم ملی کشور از کارهای قبیح و زشتی بود که اتفاق افتاد؛ همچنین تعرض به نیروی انتظامی که هفته‌ای یک شهید از مرزها تا داخل شهرها تقدیم نظام و کشور می کنند، محکوم است.

دشمن چشم دیدن دستاوردهای ایران اسلامی را ندارد 

وی تاکید کرد: انتظار داریم که والدین در این شرایط بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و به آن‌ها آموزش دهند که مشکلات را باید با گفت‌وگو حل و فصل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رشادت‌های شهدا ایثارگران و امت حزب‌الله اظهار کرد: حضور رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل مقتدرانه بود و نشان می‌دهد که آینده بسیار روشنی را خواهیم داشت.

حسینی میر امینی بیان کرد: خوشبختانه اکنون از تحریم‌ها عبور کرده‌ایم و با نیمی از دنیا ارتباط داریم بدون اینکه سوئیفت و پالرمو اجرایی شود و بیشتر از زمان تحریم ها نیز نفت به فروش می‌رسانیم.

وی ادامه داد: اکنون اروپا برای ارتباط با کشور ما به دست و پا افتاده است و با نگاهی که رئیس جمهور کشور به ظرفیت داخلی و کشورهای منطقه داشته در شانگ‌های نیز جایگاه ویژه‌ای داریم.

امام جمعه آبیک عنوان کرد: عکس شهید حاج قاسم سلیمانی را در کشور خسارت کردند اما خدا به دست رئیس جمهور عکس این شهید والامقام را در بین سران بین الملل بالا برد.

امام جمعه آبیک با اشاره به موضوع مهسا امینی و اغتشاشات اخیر اظهار کرد: از سوی قوای سه گانه این موضوع در دست بررسی است و به فضل پروردگار به زودی از این فضا عبور می‌کنیم.

وی بیان کرد: از نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج که جان بر کف در حال دفاع از نظام انقلاب و مردم هستند تشکر و قدردانی می‌کنیم و از نیروی انتظامی حمایت می‌کنیم که خالصانه و جان بر کف در میدان دفاع از نظام انقلاب و مردم جان بر کف گرفته‌اند و ایستاده‌اند دست این‌ها بوسیدن دارد.

انتهای پیام/ 1003/د
لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/222069

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.