تاریخ : 06 اردیبهشت 3 23:40
3
مدیرعامل نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد

نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی‌های ون با تسهیلات دولتی

  • کد خبر : 222184
  • 12 مهر 1 13:50
نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی‌های ون با تسهیلات دولتی
محمدرضا وثوق‌نیا از نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی‌های ون سازمان تاکسیرانی با جایگزینی تاکسی‌های ون جدید ساخت ایران خودرو با شرایط استثنایی خبر داد.

محمدرضا وثوق نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: بر اساس اعلام اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، طرح نوسازی ناوگان فرسوده ون سازمان تاکسیرانی با جایگزینی تاکسی‌های ون جدید ساخت ایران خودرو با شرایط استثنایی از طریق پیش ثبت نام و به شرط اسقاط یک دستگاه تاکسی ون فرسوده انجام می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر قیمت این تاکسی‌های ون یک میلیارد و سیصد و پنجاه هزار تومان است که ۳۵۰ میلیون تومان آن آورده تاکسیرانان متقاضی، ۶۰۰ میلیون تومان آن یارانه بلاعوض دولت و ۴۰۰ میلیون تومان به صورت وام قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد با بازپرداخت پنج ساله تأمین می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۵۰ دستگاه تاکسی ون که ظرفیت جابه جایی ۱۰ مسافر را دارند در ناوگان سازمان تاکسیرانی مشغول فعالیت هستند.

وثوق نیا خاطرنشان کرد: خودرو‌های ون جدید دارای کیفیت، امکانات و قابلیت‌های بهتری نسبت به ون‌های فرسوده فعلی هستند و امیدواریم با جایگزینی این تاکسی‌های ون، گام مهم و مؤثری در جهت رفاه حال و رضایت شهروندان و تاکسیرانان و ارتقای سیما و منظر شهری برداریم.

وی در پایان گفت: متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانند با واحد نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی به شماره ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۰۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/1003/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/222184

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.