تاریخ : 09 فروردین 3 20:53
3
همزمان با سراسر کشور؛

کلید مرحله استانی تولید محتوای دیجیتال بسیج در قزوین زده شد

  • کد خبر : 222640
  • 25 آبان 1 12:27
کلید مرحله استانی تولید محتوای دیجیتال بسیج در قزوین زده شد
چهارمین رویداد تولید محتوای تخصصی فضای مجازی همزمان با سراسر کشور در استان قزوین در حال برگزاری است.
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر شاخص خبر؛ مراسم افتتاح مرحله استانی تولید محتوای دیجیتال بسیج صبح امروز با حضور سرهنگ حمزه برین معاون هماهنگ‌کننده سپاه، محمدحسین فائزی مدیرکل ارشاد استان، محمدرضا امامقلی رئیس حوزه هنری قزوین و سرهنگ مرتضی امیری مسئول فضای مجازی استان و تیم‌های شرکت‌کننده این رویداد افتتاح شد.
 
سرهنگ حمزه برین در این مراسم اظهار کرد: امیدواریم این رویداد در راستای رشد استعدادهای استان و تولیدات فاخر در کشور شکل بگیرد و تیم‌های قزوین را در سکوهای ملی ببینیم.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قزوین گفت: در آستانه ۴۴امین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نوع مواجهه دشمن با جمهوری اسلامی ایران از جنس جنگ شناختی و ترکیبی است و هر چه بتوانیم سواد این حوزه را ارتقاء دهیم آسیب پذیری کشور در این حوزه کاهش می‌یابد.
 

وی افزود: امروز به برکت اقتدار نیروهای مسلح در جنگ سخت آسیب پذیر نیستیم و در جنگ نرم دشمن با کمترین هزینه بیشترین بهره‌برداری را می‌کند.
 
این مسئول تصریح کرد: امیدواریم با رشد در حوزه تولیدات دیجیتال و جنگ نرم، ایران قوی را شاهد باشیم.
 
برین تاکید کرد: ما در سه حوزه بازی، انیمیشن و نرم‌افزارهای تلفن همراه سه سوژه را آماده کردیم که اعلام می‌کنیم تا تیم‌ها با انتخاب یکی از این سوژه‌ها در ۴۸ساعت تولیدات خود را آماده کنند.
 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قزوین ادامه داد: "قزوین پایتخت صفویه مقصد گردشگری"، "خانواده ایرانی، ایران جوان، سبک زندگی مطلوب" و "همه سر به سر تن به کشتن دهیم از این به که ایران به دشمن دهیم" سه سوژه این رویداد است که تیم‌ها تا 48ساعت فرصت دارند در این موضوعات تولید داشته باشند.

مرتضی امیری، مسئول فضای مجازی استان قزوین در انتهای این مراسم اظهار کرد: هم‌اکنون در ساعات آغازین برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای تخصصی فضای مجازی و دومین رویداد تولید محتوای تخصصی دیجیتال در فضای استان قزوین هستیم.

وی افزود: سال گذشته این رویداد با حضور 20 تیم در سه بخش تخصصی نرم‌افزار‌های تخصصی تلفن همراه، بازی‌های موبایلی و انیمشین همراه بود که امسال با چند رویکرد مضاعف بر رویداد سال گذشته دنبال می شود و به درخواست تیم‌ها، از ظرفیت تولیدات بومی و مردم پایه فضای مجازی نیز به عنوان رویداد عمومی در جشنواره استفاده شده است.


مسئول فضای مجازی استان قزوین بیان کرد: امسال جشنواره تولید محتوا با حضور ۲۲۸ شرکت کننده همراه است و استان قزوین به عنوان چهارمین استان از حیث شرکت کننده در بازه موضوعات تولیدات مردم پایه بود.

امیری تصریح کرد: امسال در بخش رویداد تخصصی تولید محتوا در سه موضوع تخصصی انیمیشن، نرم‌افزار‌ها و بازی‌های تلفن همراه در استان هستیم که در یک رقابت ۴۸ ساعته به رقابت خواهند پرداخت.

وی عنوان کرد: در مجموع امسال نسبت به گذشته شاهد رشد کمی و کیفی تیم‌ها هستیم ۲۹ تیم در این رقابت‌ها ثبت‌نام کردند که ۱۷ تیم در بخش پویانمایی، ۲ تیم در بازی‌های موبایلی و ۱۰ تیم در نرم‌افزار‌های تلفن همراه حضور دارند.


مسئول فضای مجازی استان قزوین ادامه داد: سال گذشته ۱۱ شرکت‌کننده خانم در رویداد تخصصی تولید محتوا داشتیم که امسال به تعداد ۴۷ خانم ارتقا پیدا کرده و ۴۳ شرکت کننده آقا نیز حضور دارند.

امیری در پایان گفت: بعد از اعلام موضوعات توسط سخنران برنامه، شرکت‌کنندگان باید به تولید محصول پرداخته و در بازه ۴۸ ساعته دیدار عمومی صورت نخواهد گرفت.

انتهای پیام/1003
لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/222640

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.