تاریخ : 10 فروردین 3 11:53
3
کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین خبر داد

تداوم انباشت آلاینده‌های جوی در مناطق صنعتی استان قزوین

  • کد خبر : 222696
  • 01 آذر 1 10:50
تداوم انباشت آلاینده‌های جوی در مناطق صنعتی استان قزوین
مریم بهروزی گفت: با توجه به سکون جوی حاصل از شرایط آب و هوایی ایجاد شده، در مناطق صنعتی و پرتردد استان نیز انباشت غلظت آلاینده های جوی را شاهد خواهیم بود که این روند تا اواخر هفته جاری ادامه خواهد داشت.

مریم بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: نقش‌های هواشناسی نشان می‌دهد که تا پایان هفته جاری برای سطح استان جوی پایدار و آسمانی صاف و آفتابی را انتظار داریم.

وی افزود: با توجه به سکون جوی حاصل از شرایط آب و هوایی ایجاد شده، در مناطق صنعتی و پرتردد استان نیز انباشت غلظت آلاینده های جوی را شاهد خواهیم بود که این روند تا اواخر هفته جاری ادامه خواهد داشت.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: تا پایان هفته تغییرات دمایی محسوسی برای استان پیش بینی نمی‌شود اما از شنبه هفته آینده ناپایداری‌های جوی به صورت رگبار و رعد و برق را پیش رو خواهیم داشت.

بهروزی در پایان گفت: طی شبانه‌روز گذشته شهرستان‌های بویین زهرا و تاکستان با یک درجه سانتی‌گراد و رازمیان با ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت بین ۲ تا ۱۷ درجه در نوسان بوده است.

انتهای پیام/1003/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/222696

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.