تاریخ : 10 فروردین 3 10:55
3
بازرس‌ کل استان قزوین:

شهرداری‌های قزوین نظارت جدی بر تخلفات ساختمانی داشته باشند

  • کد خبر : 222716
  • 02 آذر 1 11:46
شهرداری‌های قزوین نظارت جدی بر تخلفات ساختمانی داشته باشند
سعید اقبالی گفت:شهرداری‌های استان قزوین باید نظارت جدی‌تری بر تخلفات ساختمانی داشته و از بروز بسیاری تخلفات در این حوزه پیشگیری کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، سعید اقبالی اظهار کرد کرد: شهرداری‌های استان قزوین باید نظارت جدی‌تری بر تخلفات ساختمانی داشته و از بروز بسیاری تخلفات در این حوزه پیشگیری کنند.

وی افزود: شهرداری‌ها همچنین وظیفه نظارتی دارند که باید با استفاده از پلیس ساختمان و عوامل دیگر از بروز تخلفات ساختمانی در ابتدای کار پیشگیری کنند ولی متأسفانه این کار را انجام نمی‌دهند.

بازرس کل استان قزوین با اشاره به اینکه براثر ضعف اینگونه نظارت‌ها، برخی ساختمان‌ها با تخلفات عدیده ساخته می‌شوند، گفت: در مرحله بعد از تخلف، اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ ناچار به صدور حکم تخریب هستند، ولی شهرداری‌ها اعلام می‌کنند امکان اجرای رأی تخریب بخشی از ساختمان وجود ندارد.

اقبالی اضافه کرد: تخلفات ساختمانی اگر از ابتدا شناسایی و پلیس ساختمان نیز فعال باشد، اجازه تکمیل شدن ساختمان دارای تخلف را نمی‌دهد و در نتیجه مشکلات متعدد برای مالک، مردم و خود شهرداری‌ها در اجرای احکام به وجود نمی‌آید.

این مسئول نظارتی استان قزوین تاکید کرد: تمامی شهرداری‌های استان باید به این وظیفه مهم نظارتی خود عمل کنند چون سازمان بازرسی استان، این موضوع را به طور جدی رصد خواهد کرد.

بازرس کل استان قزوین در پایان گفت: مدیران شهرداری‌های استان در صورتی‌که به این وظیفه خود عمل نکنند مرتکب ترک فعل شده و باید پاسخگو باشند و با متخلفان نیز برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/1003/د

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/222716

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.