تاریخ : 06 اردیبهشت 3 23:44
3
سرپرست معاونت محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست استان قزوین خبر داد

استمرار آلودگی هوا در سه شهرستان از استان قزوین

  • کد خبر : 222721
  • 03 آذر 1 10:18
استمرار آلودگی هوا در سه شهرستان از استان قزوین
سعید میرزاحسینی گفت: اکنون با توجه به پایداری وضعیت جوی همچنان انباشت آلاینده‌ها را در آبیک و الوند وجود دارد و این وضعیت در شهر قزوین نیزحاکم است.

سعید میرزاحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: همه ساله در فصول سرد سال چون با پدیده وارونگی هوا و پایداری جوی مواجه هستیم افزایش انباشت آلاینده‌های را در شهر‌های صنعتی و کلان شهر‌ها خواهیم داشت

وی با اشاره به داده‌های ایستگاه هواشناسی افزود: روز گذشته میزان آلایندگی هوا  در شهرستان‌های آبیک و الوند  بالاتر از حد استاندارد بود که برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام  شد و در این راستا  با هماهنگی علوم پزشکی کمیته اضطرار رد این شهرستان‌ها برگزار و تصمیماتی اتخاذ شد.

سرپرست معاونت محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست استان گفت: محدودیت تردد کودکان و سالمندان  و افراد دارای مشکلات ریوی و قلبی، محدودیت تردد خودرو های فاقد معاینه  فنی و تعطیلی زنگ مدارس از جمله  اقداماتی بود که در این کمیته‌ها به آن‌ها پرداخته و تصمیم‌گیری شد.

میرزاحسینی ادامه داد: اکنون با توجه به پایداری وضعیت جوی همچنان انباشت آلاینده‌ها را در آبیک و الوند وجود دارد و این وضعیت در شهر قزوین نیزحاکم است.

وی در پایان گفت: تا زمانی که وضعیت پایدار است و این وضعیت ادامه دارد و با تغییر جریانات جوی از این وضعیت خارج خواهیم شد.

انتهای پیام/1003

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/222721

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.