تاریخ : 05 اردیبهشت 3 23:25
3
اخبار نیروی انتظامی استان قزوین؛

کشف 48 کیلو تریاک از خودروی پراید/ سارق موتور سیکلت درقزوین دستگیر شد

  • کد خبر : 222722
  • 03 آذر 1 11:33
کشف 48 کیلو تریاک از خودروی  پراید/ سارق موتور سیکلت درقزوین دستگیر شد
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 48 کیلو گرم تریاک و دستگیری 2 نفر قاچاقچی در یک عملیات مشترک با پلیس استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان در بيان جزئيات اين خبر اظهار کرد: در پي انجام اقدمات اطلاعاتي ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد افرادي در پوشش خانواده با یک دستگاه خودرو پراید قصد انتقال مقدار قابل توجهي مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور به استان اصفهان را دارند.

وی ادامه داد: بلافاصله موضوع و اطلاعات تکمیلی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان قرار گرفت و ماموران با کنترل محورها موفق به شناسایی خودور مورد نظر در ورودی شهر اصفهان شده و بلافاصله خودرو را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: در بازرسی ماموران از خودرو قاچاقچیان مقدار تقريبي 48 کيلوگرم ترياک کشف و خودرو قاچاقچیان را به پارکینگ منتقل کردند.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی مواد افیونی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

توقیف ال 90 حامل11 کیلوتریاک در عملیات مشترک 

در ادامه سرهنگ  فرهاد علی بیگی با اعلام این خبر، اظهارکرد: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های مرکزی و بوشهر مشخص شد، فردی قصد دارد بوسيله يک دستگاه سواری ال 90 یک محموله مواد مخدر را از استان‌های مرکزی به یکی از استان‌های شمالی کشور منتقل کند، بنابراین موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته، طی عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با استقرار درمحور مورد نظر ،خودرو را در ورودی بوئین زهرا شناسایی و با همکاری یگان امداد شهرستان متوقف و 2 نفر را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بیان کرد: در بازرسی از این خودروی توقیفی 11 کیلو و 870 گرم ترياک کشف  و 2 نفر متهم دستگیر شده تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی تصریح کرد: برخورد با سوداگران مرگ از برنامه هاي محوري پليس مبارزه با موادمخدر استان بوده و شهروندان می توانند گزارشات خود از طریق شماره تماس 110 به مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند

کشف چوب قاچاق در آوج 

سرهنگ علی زرینی درتشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: ماموران گشت انتظامی بخش آبگرم این شهرستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون باری حامل چوب جنگلی مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.
وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، 4 هزار و 500 کیلو گرم چوب جنگلی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی بود، کشف و 1 نفر در این خصوص دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر 225 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف موتور سیکلت سرقتی و دستگیری سارق درقزوین

سرهنگ بیژن خدایی در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران گشت پاسگاه کوهگیر هنگام گشت زني هدفمند در محور قزوین-رشت، به یک خودرو پیکان وانت که حامل یک دستگاه موتورسیکلت بود، مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.
وی افزود: راننده با مشاهده خودرو پلیس قصد متواری شدن داشت که با تعقیب ومراقبت و در یک عملیات غافلگیرانه، خودرو توسط ماموران متوقف شد.رئیس پلیس شهرستان قزوین بیان کرد: با استعلام به عمل آمده مشخص شد؛ موتور سیکلتی که خودرو وانت حمل میکند سرقتی بوده و اخیرا از حوزه کلانتری ۱۴مینودر به سرقت رفته است.

سرهنگ خدایی با اشاره به اينكه موتور سیکلت به پاركينگ دلالت و سارق پس از تشکیل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سريعا از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/1003/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/222722

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.