تاریخ : 10 فروردین 3 11:43
3
اخبار نیروی انتظامی استان قزوین؛

بیش از 2 میلیارد ریال البسه قاچاق در تاکستان کشف شد/دستگیری سارق خودرو و کشف 10 فقره سرقت

  • کد خبر : 222879
  • 17 آذر 1 11:52
بیش از 2 میلیارد ریال البسه قاچاق در تاکستان کشف شد/دستگیری سارق خودرو و کشف 10 فقره سرقت
فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از کشف 137 ثوب البسه زمستانی قاچاق و توقیف یک دستگاه خودروی وانت کاپرا در این خصوص خبرداد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، سرهنگ کوروش عزیزی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس آگاهی این شهرستان حين کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی وانت کاپرا مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو که بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت، با سرعت عمل ماموران در تعقیب و گریز صورت گرفته متوقف و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از خودرو 137 ثوپ البسه زمستانی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف کردند، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر 2 میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ عزیزی در پایان گفت: در این عملیات یک دستگاه خودرو وانت کاپرا توقیف و با تشکیل پرونده به همراه متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق خودرو و کشف 10 فقره سرقت در شهرستان تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان در ادامه از دستگیری سارق خودرو با اعتراف به 10 فقره سرقت در شهرنرجه خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهر نرجه شهرستان تاکستان و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 13 این شهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی های میدانی از آثار باقیمانده در صحنه جرم اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کرده و واحدهای گشت خودروئی پلیس به صورت گسترده در حوزه استحفاظی فعال شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان ادامه داد: ماموران کلانتری 13 نرجه با گشت زنی شبانه روزی، فردی را حین سرقت یک دستگاه خودرو سواری مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی و در تحقیقات اولیه پلیسی به 10 فقره سرقت خودرو در این شهر اعتراف و فردی را که به عنوان مالخر اموال سرقتی را خریداری می کرده به ماموران معرفی کرد.

این مسئول انتظامی در پایان با اشاره به اینکه در بازرسی ماموران از مخفیگاه سارق 2 دستگاه موتور سیکلت و تعدادی اموال سرقتی مربوط به خودرو کشف شد، خاطرنشان کرد: ماموران در اقدامی دیگر فرد مالخر را دستگیر و به همراه متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی کردند.

انتهای پیام/1003/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/222879

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.