تاریخ : 10 فروردین 3 11:54
3
مسئول نظارت هوشمند بر نانوایی‌های استان قزوین:

سهیمه آرد نانوایان استان قزوین بر اساس عملکرد آن‌ها تعیین می‌شود

  • کد خبر : 222883
  • 17 آذر 1 13:31
سهیمه آرد نانوایان استان قزوین بر اساس عملکرد آن‌ها تعیین می‌شود
مسئول نظارت هوشمند بر نانوایی‌های استان قزوین گفت: سهمیه آرد نانوایان این استان پس از اجرای فاز سوم سامانه نانینو بر اساس عملکرد آن‌ها تعیین می‌شود.

آزیتا اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: سامانه هوشمند فروش نان (نانینو) وارد فاز سوم شده و قزوین استان تعیین سهیمه آرد نانوایان استان قزوین بر اساس عملکرد پایلوت اجرای آن در کشور است.

وی افزود: در فاز جدید این سامانه با برقراری پیوند بین سامانه خرید آرد و سامانه فروش نان، میانگین عملکرد نانوایان در هر دوره مبنای خرید آرد برای دوره بعد محاسبه خواهد شد.

مسئول نظارت هوشمند بر نانوایی‌های استان قزوین با بیان اینکه استان قزوین در اجرای سامانه نانینو بسیار موفق عمل کرده است، ابراز کرد: از آنجایی که تیم نظارت هوشمند نانوایی‌های استان در ۶ ماه گذشته، گزارشات منظم تحلیلی از سامانه استخراج کرده و پیشنهادات راهبردی ارائه داده است، توانسته راهکارهای خوبی به مقامات ارشد استانی و وزارت‌خانه‌های مرتبط منعکس کند.

این مسئول با اشاره به  مشکل خرید نان با تعداد بالا برای برخی از صنوف اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه خرید نان بیش از حد متعارف با یک کارت تخلف محسوب می‌شود، برای کسب و کارهایی مانند صبحانه‌سراها و کبابی‌ها قرار شده پس از انجام فرآیند ثبت درخواست و تایید توسط فرمانداران محترم امکان خرید از کارتخوان هوشمند فراهم شود.

اسدی خاطرنشان کرد: به واسطه سامانه نانینو که نظارت‌های هوشمندی بر نانوایی ها اعمال کرده است، میزان تخلفات در صنوف کاهش پیدا کرده و موجب رضایتمندی شهروندان شده است.

انتهای پیام/1003/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/222883

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.