تاریخ : 01 اردیبهشت 3 05:19
3
استاندار قزوین:

دولت و مجلس پیگیر راه اندازی بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین هستند

  • کد خبر : 223431
  • 01 بهمن 1 22:08
دولت و مجلس پیگیر راه اندازی بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین هستند
استاندار قزوین گفت: احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی از سوی دولت و مجلس پیگیری می‌شود و به تازگی هم جلسه‌ای با حضور مدیران، نمایندگان استان و وزیر بهداشت در این زمینه برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قزوین اظهار کرد: با توجه به مطالبات به حق مردم استان قزوین در زمینه بهداشت و درمان در حال حاضر احداث بیمارستان ۷۰۰ تختوابی از سوی دولت و مجلس پیگیری می‌شود و به تازگی هم جلسه‌ای با حضور مدیران و نمایندگان استان و وزیر بهداشت در این زمینه برگزار شده است.

وی افزود: توجه به حوزه درمان و بهداشت در استان قزوین فقط خدمت به مردم استان نیست و به دلیل فراگیری استان در مسیرهای مواصلاتی می‌تواند خدمات زیادی را به استان‌های همجوار و مسافران عبوری داشته باشد.

اعلایی با اشاره به اینکه طرح توسعه بیمارستان آبیک از جمله اقدامات خوبی است که به زودی در مسیر احداث قرار می‌گیرد، گفت: خیّرین استانی و برون استانی در زمینه ورود به حوزه بهداشت و درمان آماده هستند و زمینه‌سازی و ظرفیت‌سازی لازم در این زمینه در استان قزوین صورت گیرد تا آن‌ها برای احداث بیمارستان حاضر شوند.

 استاندار قزوین با بیان اینکه اقدامات پژوهشی باید به شرکت‌های دانش بنیان سپرده شود تا آنها بتوانند طرح ها را اجرایی کنند، اضافه کرد: بارها گفته‌ایم و در این جلسه یک‌بار دیگر تأکید می‌کنیم که اقدامات پژوهشی کتابخانه‌ای مشکلی را برطرف نمی‌کند و طرح‌های پژوهشی باید مسائل را حل کند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین عنوان کرد: یکی از طرح‌های اصلی استان قزوین در زمینه موضوعات فرهنگی و اجتماعی که مورد استقبال رئیس جمهور نیز قرار گرفته است، راه‌اندازی شورای تأمین فرهنگی است.

وی در پایان گفت: در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح نیاز است اقدامات پژوهشی صورت گیرد و شناسایی آسیب‌های اجتماعی و عارضه‌یابی آن‌ها می‌تواند در اتخاذ تصمیمات لازم تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/ 1003/د

 

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223431

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.