تاریخ : 31 فروردین 3 09:32
3
تا چند روز آینده؛

تمامی مطالبات زیتون کاران استان قزوین پرداخت خواهد شد

  • کد خبر : 223445
  • 03 بهمن 1 10:51
تمامی مطالبات زیتون کاران استان قزوین پرداخت خواهد شد
مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: از زمان آغاز طرح خرید حمایتی زیتون در استان قزوین 50 درصد از مطالبات زیتون کاران به حساب باغداران واریز شده است و مابقی مطالبات طی چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: از زمان آغاز طرح خرید حمایتی زیتون در استان قزوین 50 درصد از مطالبات زیتون کاران به حساب باغداران واریز شده است و مابقی مطالبات طی چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

وی افزود: خرید زیتون که همزمان با فصل برداشت این محصول و به منظور حمایت از تولید و تقویت بازار محصول زیتون و روغن زیتون تولیدی  از 29 آبان ماه توسط تعاون روستایی استان آغاز شده بود، 15 دی ماه پایان یافت.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به خرید حمایتی زیتون در سه مرکز خرید منطقه طارم سفلی بیان کرد: در این طرح بیش از 881 تن زیتون از باغداران منطقه طارم سفلی خریداری و بیش از 146 تن روغن استحصال شد که در انبار‌های شبکه تعاونی روستایی ذخیره شده است.

رحمانی با بیان اینکه استان قزوین دومین تولیدکننده زیتون در کشور به شمار می‌رود، گفت: زیتون از باغداران استان به قیمت ۱۶ هزار و ۱۰۰ تا ۲۵ هزار تومان به صورت حمایتی خریداری شد.

وی یادآور شد: خرید حمایتی زیتون با مسئولیت و نظارت کارگروهی مرکب از سازمان جهاد کشاورزی، مدیریت تعاون روستایی، مباشر و اتاق اصناف کشاورزی و منابع طبیعی استان صورت گرفت.

انتهای پیام/1003/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223445

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.