تاریخ : 05 اردیبهشت 3 20:52
3
مدیر تعاون روستایی استان قزوین خبر داد:

آغاز خرید و بارگیری میوه شب عید

  • کد خبر : 223587
  • 16 بهمن 1 17:31
آغاز خرید و بارگیری میوه شب عید
مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: اولین محموله سیب شب عید امروز از سردخانه اشنویه به مقصد قزوین بارگیری شد.

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، از آغاز بارگیری میوه شب عید خبر داد و گفت: اولین محموله سیب شب عید امروز از سردخانه اشنویه به مقصد قزوین بارگیری شد و مقرر است این میوه‌ها در راستای تنظیم بازار ایام عید به بازار عرضه شود.

این مسئول تاکید کرد: به منظور نظارت بر نحوه حمل سهمیه سیب استان قزوین، همکاران سازمان و اتحادیه تعاون روستایی استان در محل سردخانه سیب اشنویه حاضر شده‌ اند و نسبت به عقد قرارداد خرید سیب اقدام کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: تلاش کلیه همکاران ذخیره‌سازی محصول باکیفیت می‌باشد تا در زمان توزیع مردم از تهیه میوه‌های نوروزی رضایت داشته باشند.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: بارگیری و حمل سهمیه میوه شب عید استان قزوین در حال انجام است و در صورت نیاز این سهمیه افزایش خواهد یافت.

رحمانی با بیان اینکه اتحادیه تعاون روستایی استان قزوین به عنوان بخش خصوصی مجری خرید و ذخیره‌سازی میوه شب عید است، اظهار کرد: میوه شب عید با کیفیت مناسب در استان قزوین خریداری و در سردخانه‌ای مجهز ذخیره خواهد شد تا با حذف دلالان و واسطه‌گران از افزایش قیمت‌ها در پایان سال جلوگیری شود.

انتهای پیام/1003/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223587

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.