تاریخ : 06 اردیبهشت 3 02:23
3
فاز اول شهرک عظیمیه گازرسانی می‌شود

فاز اول شهرک عظیمیه گازرسانی می‌شود

  • کد خبر : 223597
  • 17 بهمن 1 19:10
فاز اول شهرک عظیمیه گازرسانی می‌شود
آیین کلنگ‌زنی آغاز عملیات پروژه گازرسانی فاز یک شهرک عظیمیه همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین برگزار شد.

به گزارش حوزه اجتماعی شاخص، آیین آغاز عملیات گازرسانی فاز یک شهرک عظیمیه در ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین و رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز استان، کاظمی فرماندار قزوین و تعدادی از مدیران ستادی استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

استاندار قزوین در این مراسم اظهار کرد: سال گذشته در دهه فجر بنا را بر این گذاشتیم که بیشتر از بریدن روبان و کلنگ‌زنی، برخی از مشکلاتی که با همگرایی دستگاه‌های اجرایی قابل حل است، انجام شود که بخش عمده‌ای از این اقدام شامل تعاونی‌های مسکن می‌شد.

وی افزود: یکی از پیچیده‌ترین مشکلات در حوزه تعاونی‌های مسکن مربوط به عظیمیه قزوین بود و در این زمینه اقدامات بسیار زیادی انجام شد تا مجوزهای لازم اخذ شود.

اعلایی گفت: مشکلات عظیمیه با پیگیری مسئولان استانی و همراهی دستگاه قضایی و سازمان‌های ملی در مسیر رفع و حل قرار گرفته و در کنار گاز، اتصال آب و برق هم در دستور کار قرار می‌گیرد تا این منطقه از انزوا خارج شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه به برکت دهه فجر این خدمت به مردم استان تقدیم می‌شود، اضافه کرد: به برکت چنین اقداماتی شاهد افزایش تعداد مسکن، افزایش درآمدهای شهرداری و نیز ایجاد فرصت‌های شغلی در شهر و استان قزوین خواهیم بود.

گفتنی است؛ این پروژه شامل ۷/۷ کیلومتر اجرای شبکه و خط تغذیه و احداث یک واحد ایستگاه tbs می‌باشد و برای راه‌اندازی آن بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال هزینه برآورد شده است.

انتهای پیام/ 1003/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223597

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.