تاریخ : 01 اردیبهشت 3 17:09
3
مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین برگزار می‌شود

  • کد خبر : 223602
  • 18 بهمن 1 17:28
اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین برگزار می‌شود
مسئول بسیج رسانه استان قزوین با بیان اینکه اختتامیه جشنواره ابوذر بیستم بهمن‌ماه برگزار می‌شود، گفت: ۸۰۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و این اتفاق رسانه‌ای با مشارکت ۱۶۷ شرکت‌کننده رقم خورده است.

سرهنگ محمد کشاورز در گفتگو خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین، روز پنجشنبه بیستم بهمن ماه از ساعت ۹:۳۰ در سالن اجتماعات حضرت‌زهرا(س) سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین برگزار خواهد شد.

 وی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی برای اصحاب رسانه تدارک دیده شده خاطرنشان کرد: سخنران این مراسم دکتر محمد‌مهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم خواهند بود. 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: با مشارکت چهل رسانه در هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ۸۰۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و این اتفاق رسانه‌ای با مشارکت ۱۶۷ شرکت‌کننده رقم خورده است که ۹۸ نفر از آنان را آقایان و ۶۹ نفر را بانوان اهل رسانه استان قزوین تشکیل داده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: داوری آثار رسیده به دبیرخانه به‌صورت کامل توسط داوران و اهالی رسانه تهران انجام شده و دبیرخانه جشنواره در استان قزوین هیچ‌گونه دخل و تصرفی در حذف آثار و یا اعمال نظر و سلیقه نداشته است.

 کشاورز در رابطه با تقدیر‌هایی که در اختتامیه صورت خواهد گرفت عنوان کرد: از بین آثار ارزیابی شده ۳۳ اثر در بخش قالب و ۱۶ اثر در بخش محورها از سوی داوران برگزیده و قابل تقدیر معرفی شده است.

وی ادامه داد: همچنین در بخش جانبی ۱۲ مورد تقدیر با عناوین مختلفی همچون خانواده شهدا، خبرنگار پیشکسوت، خبرنگار جوان انقلابی، رسانه مطالبه‌گر، رسانه فعال در جشنواره و مدیران کانون‌های بسیج رسانه استان قزوین انجام خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه مقاومت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بخش ویژه‌ای به‌عنوان مکتب حاج قاسم در محورهای جشنواره قرار گرفت که آثار متعددی از سوی اصحاب رسانه به دبیرخانه ارسال شد و ۱۰ مورد از آن آثار قابل تقدیر شناخته شدند.

وی گفت: بخش تیتر با ۱۷۱ اثر بیشترین حجم مشارکت اهالی رسانه را به خود اختصاص داده است اما اینفوگرافی در این میان مغفول مانده و تنها ۹ اثر در این قالب به دست ما رسیده است.

 کشاورز یادآور شد: در بررسی محورهای اعلام شده، محور جهاد‌تبیین گوی سبقت را از سایر محورها ربوده و ۱۵۱ اثر با این عنوان به هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین ارسال شده است و محور پیوند رسانه و صنعت و همچنین وقف و فرصت‌های آن مشترکا با ۷ اثر کمترین اثر را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/۱۰۰۳/د 

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223602

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.