تاریخ : 10 فروردین 3 04:21
3
به مناسبت دهه مبارک فجر؛

44 زندانی در استان قزوین آزاد شدند

  • کد خبر : 223603
  • 18 بهمن 1 19:33
44 زندانی در  استان قزوین آزاد شدند
در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 44 نفر از مددجویان استان قزوین طی مراسمی با حضور مسئولان قضایی استان از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، علی شعبانی در این مراسم که در حسینیه زندان مرکزی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: کاهش جمعیت کیفری و ایجاد شرایط آزادی برای مددجویان از اولویت‌های 15 گانه ریاست قوه قضاییه است و از زمانی که فرد به زندان گرفتار می‌شود، دستگاه قضایی نیز برای آزادی او تلاش می‌کند.

وی افزود: آزادی مددجویان در طی سال به خصوص مناسبت ها همواره در دستور کار قرار دارد و فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی شد تا با تلاش‌های دستگاه قضایی استان، اداره کل زندان‌ها و ستاد مردمی دیه شرایط آزادی برای برخی مددجویان فراهم شود.

مقام ارشد قضایی استان بیان کرد: بر همین اساس 44 نفر از مددجویان با استفاده از نهادهای ارفاقی، ثبت اعسار، گذشت شکات از حقوق حقه و کمک‌های مالی ستاد مردمی دیه از سطح زندان‌های استان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان گفت: افراد آزاد شده در مراسم امروز غیر از آزادی زندانیانی است که با عفو مقام معظم رهبری به مناسبت دهه مبارک فجر آزاد خواهند شد و در خصوص مددجویان مشمول عفو رهبری پس از ابلاغ شیوه نامه اجرا و بررسی وضعیت مددجویان اقدام خواهد شد.

 گفتنی است این مراسم با حضور دادستان مرکز استان، معاونین قضایی رییس کل و مدیرکل زندان‌های استان قزوین برگزار شد.   

انتهای پیام/۱۰۰۳/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223603

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.