تاریخ : 04 اردیبهشت 3 14:09
3
همزمان با دهه فجر؛

شعبه صلح یاران اتباع افاغنه در حوزه قضایی شهرستان قزوین افتتاح شد

  • کد خبر : 223612
  • 19 بهمن 1 14:07
شعبه صلح یاران اتباع افاغنه در حوزه قضایی شهرستان قزوین افتتاح شد
همزمان با دهه فجر شعبه صلح یاران اتباع افاغنه افتتاح و آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، در راستای بکارگیری از ظرفیت نهادهای مردمی در توسعه حل اختلاف شعبه صلح یاران اتباع افاغنه، با حضور حجت السلام فاطمیان امام‌جمعه شهرستان اقبالیه‌، حجت السلام حیدری معاون قضائی و رئیس توسعه حل اختلاف استان و حجت السلام کلینی نماینده محترم  دادستان استان افتتاح شد.

حجت السلام حیدری با اعلام این خبر اظهار کرد: این شعبه با عنایت به سیاست‌های کلی نظام در قوه قضاییه و برنامه‌های ابلاغی مرکز توسعه حل اختلاف کشور، با محوریت ترویج فرهنگ صلح، سازش، استفاده از ظرفیت‌های بیرونی و ارتباط موثر و سازنده با نهادهای مردمی، احکام صلح یاران اعطا و اعضای این شعبه مشخص و شروع بکار نمودند.

رئیس توسعه حل اختلاف استان ضمن تشریح اهداف شعب صلح یاران تصریح کرد: با توجه به جایگاه رفیع صلح و سازش در احکام نورانی اسلام و نقش بزرگان و ریش سفیدان در تحقیق این امر مقدس، از همه منتفذین درخواست داریم برای ترویج فرهنگ صلح و سازش و ختم پرونده‌ها به مصالحه و رفع خصومت دستگاه قضا را یاری نمایند.

وی همچنین ادامه داد: از همه ریش سفیدان و فعالان این زمینه خواستاریم نقش پررنگ‌‌تری در گسترش فرهنگ صلح و سازش و رفع خصومت در جامعه داشته باشند و با رجوع به سنت‌های پسندیده قدیمی حل اختلاف توسط بزرگان محلات و متنفذین شهر از بروز آسیب‌های اجتماعی که ناشی از ادامه اختلافات است جلوگیری نمایند.

انتهای پیام/1003

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223612

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.