تاریخ : 10 فروردین 3 01:57
3
مدیر تعاون روستایی استان قزوین:

توزیع میوه شب عید قزوین از ۲۵ اسفند ماه آغاز می‌شود

  • کد خبر : 223854
  • 21 اسفند 1 15:55
توزیع میوه شب عید قزوین از ۲۵ اسفند ماه آغاز می‌شود
مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: توزیع میوه تنظیم بازار شب عید از ۲۵ اسفند در سطح شهرستان‌ها و مرکز استان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شاخص، جلسه کارگروه راهبری خرید، ذخیره‌سازی و توزیع میوه شب عید با حضور شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان، بازرسی کل استان، معاونت بازرسی و نظارت صمت، معاون بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی، نمایندگان اطلاعات سپاه استان، استانداری، سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین، مدیر اجرایی اتاق اصناف کشاورزی، رئیس اداره اقتصادی فرمانداری قزوین، معاون استان، رئیس اداره بازرگانی، مسئول حراست تعاون روستایی استان و مدیرعامل اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی استان در سالن جلسات برگزار شد.

شهرام رحمانی در این جلسه با اشاره به ذخیره‌سازی کامل سهمیه سیب و پرتقال جهت تنظیم بازار میوه شب عید، گفت: با توجه به شرایط حاکم بر بازار نهایت سعی و تلاشمان بر این است میوه ای با کیفیت تحویل مردم عزیز استان شود.

این مسئول اظهار کرد: نظارت مستمر فنی در مراحل سورت، بارگیری، حمل و ذخیره‌سازی میوه با بهره‌گیری از تجارب سال‌های گذشته صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: تامین و ذخیره‌سازی میوه شب عید در استان قزوین توسط مباشر بخش خصوصی (اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی استان قزوین) انجام شده و نظارت برعهده کمیته راهبری است.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین اعلام کرد: توزیع میوه تنظیم بازار شب عید از 25 اسفند در سطح شهرستان‌ها و مرکز استان آغاز می‌شود.

این مسئول در پایان گفت: قیمت فروش میوه سیب و پرتقال هنوز تعیین نگردیده است و به زودی قیمت میوه بر اساس دستور‌العمل‌های ابلاغی و بررسی قیمت‌ها توسط کارشناسان ذیربط در سطح بازار و پس از تایید در کمیته راهبری تعیین و میوه در غرف در نظر گرفته شده عرضه خواهد شد.

در این جلسه در خصوص موارد مرتبط با اجرای دقیق دستورالعمل‌ها و آیین نامه‌های ابلاغی بحث، بررسی و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

انتهای پیام/1003

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223854

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.