تاریخ : 09 فروردین 3 21:37
3
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین:

نمایشگاه روستا برای اولین بار در قزوین برگزار می‌شود

  • کد خبر : 223867
  • 22 اسفند 1 19:37
نمایشگاه روستا برای اولین بار  در قزوین برگزار می‌شود
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین از برگزاری نمایشگاه روستا برای اولین بار در روز پنجاه بدر در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: قزوین در شاهراه مواصلاتی کشور قرار گرفته که ظرفیت بسیار خوبی برای برگزاری نمایشگاه‌ها است که باید تقویت شود.

وی با اشاره به آسیب‌های کرونا در سال‌های اخیر به مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی افزود: طی دوران کرونا این نمایشگاه هیچ درآمدی نداشت و از طرفی هزینه‌هایی که قرار بود ستاد کرونا در ازای به کارگیری فضای نمایشگاه برای واکسیناسیون واریز کند نیز تحقق نیافته بود و همین موجب شده بود که نمایشگاه حتی برای پرداخت هزینه پرسنل و هزینه‌های انرژی هم با .مشکل مواجه شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۳۷ نمایشگاه در قزوین دایر شده که ۱۶ مورد تخصصی و 21 مورد هم عمومی و بازرگانی بوده است.

وی ابراز کرد: سعی کردیم همه قشرها از ظرفیت برگزاری نمایشگاه بهره‌مند شوند برای مثال بیش‌از ۴۰۰ شرکت پلاستیک در قزوین دایر است که نیازمند حمایت بودند که در سال جاری اولین نمایشگاه «قزوین‌پلاست» برگزار شد که استقبال خوبی همراه بود.

خورگامی عنوان کرد: تا بدین لحظه برای سال آینده قرارداد ۴۰ عنوان نمایشگاه منعقد شده که ۲۱ نمایشگاه تخصصی و ۱۹ نمایشگاه عمومی و بازرگانی و چهار مورد دیگر هم در حال بررسی است.

وی عنوان کرد: در حوزه زیربنایی و عمرانی به طور جدی به دنبال زمین برای احداث مجموعه جدید شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین هستیم که در یک تا دوماه آینده نهایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین درخصوص برگزاری نمایشگاه‌های خارجی تشریح کرد: در این‌حوزه برخی فعالیت‌های غیررسمی صورت گرفته اما در نظر داریم برای سال ۱۴۰۲یک نمایشگاه بین‌المللی در عراق یا سوریه داشته باشیم.

خورگامی در پایان از برگزاری نمایشگاه روستا برای اولین بار در روز پنجاه بدر در قزوین خبر داد و گفت نمایشگاه‌های طلا، جواهرات و اکسسوری و اسباب بازی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/ ۱۰۰۳

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223867

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.