تاریخ : 01 اردیبهشت 3 17:51
3
اخبار پلیس قزوین:

کشف 20 کیلوگرم شیشه در میدان تره بارقزوین/ پلیس قزوین روز گذشته حدود 14 هزار مواد محترقه کشف کرد

  • کد خبر : 223883
  • 24 اسفند 1 14:50
کشف 20 کیلوگرم شیشه در میدان تره بارقزوین/ پلیس قزوین روز گذشته حدود 14 هزار مواد محترقه کشف کرد
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 19 کیلو و785 گرم مواد مخدراز نوع شیشه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، سرهنگ داود عبدالمالکی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

وی افزود : ماموران برابر رصد اطلاعاتی و اقدامات پلیسی متوجه شدند قاچاقچیان قصد دارند محموله ای را از استان های شرقی در پوشش بار میوه بوسیله کامیون  به استان قزوین منتقل نمایند .

سرهنگ عبدالمالکی تصریح کرد : با اقدامات صورت گرفته خودروی مورد نظر شناسایی و تا میدان تره بار قزوین مورد رصد و مراقبت قرار گرفته و  در یک عملیات پلیسی خریدار و محموله آن توقیف و به مقر انتظامی دلالت داده شدند .

جانشین فرمانده انتظامی استان  اظهار داشت: ماموران در بازرسی از خودروی  توقیفی 19 کیلو و 785 گرم مواد مخدر شیشه کشف کردند .

سرهنگ عبدالمالکی با بیان اینکه در این راستا 2 نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس به صورت شبانه روزی و هوشیارانه با این پدیده خانمان سور مقابله نموده و چاقاقچیان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام می گذارد.

کشف بیش از 23 هزار عدد مواد محترقه در تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی در این باره اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر عرضه موادمحترقه توسط تعدادی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان افزود: با هماهنگی های قضایی ماموران پاوا شهرستان پس از شناسایی محل نگهداری کالا در واحدهای صنفی، در بازرسی بعمل آمده، 23 هزار و 294 عدد  انواع موادمحترقه و 5 کیلو اکلیل سرنج کشف کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه پلیس با تولید و توزیع کنندگان مواد محترقه و آتش زا برخورد جدی و قانونی می کند، از شهروندان خواست برای پیشگیری از حوادث تلخ ایام آخر سال ،نظارت بر فرزندان خود را جدی بگیرید و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

کشف بیش از 2 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در بوئین زهرا

سرهنگ وجیه الله عبدی با اعلام اين خبر گفت: در اجراي طرح جمع آوري مواد محترقه و در پي خبر واصله مبني بر اينکه افرادی سودجو ،در این شهرستان اقدام به فروش مواد محترقه مي نمايند، رسيدگي به اين موضوع در دستور کار مأموران انتظامي "کلانتری 11"و کلانتری "سگزآباد" قرار گرفت.

وی افزود:مأموران پس از شناسايي و تحقیقات میدانی  و بررسی صحت وسقم موضوع با هماهنگي مقام قضايي، به محل های موردنظر اعزام و در بازرسی ازآن ها، تعداد 2 هزارو 222 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف و 3 نفر را در اين خصوص دستگيرکردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بوئین زهرا با بيان اینکه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد:به منظور ارتقاء امنيت شهروندان، کشف و جمع آوري مواد محترقه و آتش زا، در دستور کار پليس شهرستان قرار دارد.

دستگیری عاملان فروش مواد محترقه در "آبیک"

سرهنگ بهروزلامعیدر تشريح جزئيات اين خبر اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال، طرح مقابله با قاچاق، تهیه و توزیع مواد محترقه در شهرستان "آبیک" در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی، 3 نفر از عاملان فروش موادمحترقه در این شهرستان  شناسایی و با اقدامی غافلگیرانه آن ها را دستگیر و در بازرسی به عمل آمده، تعداد 7 هزارو 300 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند،خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به تهیه و تولید و توزیع مواد محترقه و منفجره خطرآفرین را از طريق شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف مواد محترقه غیرمجاز در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش موادمحترقه توسط فردی سودجو در شهر محمودآباد بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری" 21 محمودآباد" قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی میدانی و صحت سقم موضوع و شناسایی محل موردنظر، با هماهنگی مقام قضائی از محل مورد نظر بازدید كه مقدار 2 كيلوگرم اکلیل سرنج غیرمجاز کشف، و یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ادامه داد:در اقدامی دیگر ماموران کلانتری "17 غیاث آباد" حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به فردی مشکوک شده و در بازرسی از وی تعداد هزار و  380عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف کردند.

سرهنگ خدایی با اشاره به اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار می رود هرگونه اطلاعات در مورد ساخت نگهداری و فروش هرگونه مواد محترقه را بلافاصله از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/1003/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223883

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.