تاریخ : 06 اردیبهشت 3 14:58
3
با حضور دادستان قزوین؛

کلنگ احداث کارگاه اشتغالزایی در زندان مرکزی قزوین به زمین زده شد

  • کد خبر : 223888
  • 27 اسفند 1 12:18
کلنگ احداث کارگاه اشتغالزایی در زندان مرکزی قزوین به زمین زده شد
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: امیدواریم با احداث این کارگاه جدید اشتغالزایی بتوانیم از ظرفیت مددجویان بیشتری در زمینه تولید استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، حسین رجبی در حاشیه بازدید از زندان مرکزی قزوین اظهار کرد: بی تردید ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان در جهت توانمندسازی خانواده آنها و پیشگیری از ارتکاب مجدد جرم موثر است و باید تلاش شود زمینه اشتغال هم در دوران تحمل حبس و هم در راستای مراقب های بعد از خروج از زندان برای این افراد فراهم شود.

وی افزود: بحمدالله با همکاری سایر دستگاه ها و نهادها بخصوص حوزه صنعت و تولید گام های موثری در جهت ایجاد اشتغال در درون و بیرون زندان برداشته است و امیدواریم بتوانیم با ایجاد اشتغال برای مددجویان، شرایط بازگشت مجدد آنها به جامعه را مهیا کنیم.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: از گذشته چندین کارگاه تولیدی در داخل زندان فعالیت داشت و امیدواریم با احداث این کارگاه جدید اشتغالزایی بتوانیم از ظرفیت مددجویان بیشتری در زمینه تولید استفاده کنیم و آنها نیز در ایام تحمل حبس با کسب درآمد بتوانند کمک کار خانواده باشند.

گفتنی است دادستان قزوین به همراه معاونین و برخی از قضات دادسرا از زندان بویین زهرا و اردوگاه کار درمانی آراسنج بازدید و با مددجویان دیدار و گفتگو کردند و در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفتند.

همچنین با حضور در شهر شال با خانواده شهیدان محمدرضایی دیدار کردند و همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر شال حضور یافتند و ضمن گفتگو با مردم در خصوص مسائل و مشکلات مطروحه دستورات لازم صادر شد.

انتهای پیام/۱۰۰۳

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223888

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.