تاریخ : 09 فروردین 3 17:03
3
شهردار قزوین خبر داد:

افتتاح بزرگترین مرکز تجاری، اداری و مسکونی در قزوین/ هادی‌آباد بازآفرینی می‌شود

  • کد خبر : 223889
  • 27 اسفند 1 14:49
افتتاح بزرگترین مرکز تجاری، اداری و مسکونی در قزوین/ هادی‌آباد بازآفرینی می‌شود
شهردار قزوین با بیان اینکه برج تجارت به یکی از مراکز بزرگ اقتصادی استان قزوین تبدیل خواهد شد، گفت: برج تجارت قزوین با روحیه جهادی طی ۱۵ ماه به بهره‌برداری رسید، این پروژه سال‌ها بلاتکلیف رها شده بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، مهدی صباغی شهردار قزوین، در آیین افتتاح پروژه‌های شهری که صبح امروز در برج تجارت این شهر برگزار شد، اظهار کرد: وعده داده بودیم که در سال ۱۴۰۱ تمامی پروژه‌های نیمه تمام را به سرانجام خواهیم رساند که در این راستا ۷۹ پروژه نیمه تمام در شهر قزوین شناسایی شد که تا امروز تعداد قابل توجهی از آن تکمیل و مابقی نیز بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پرداخت بدهی یکهزار میلیاردی شهرداری قزوین به بانک شهر به عنوان یک معضل جدی افزود: شهرداری قزوین از این نظر که چرا شهردار رسانه‌ای نیست همواره انتقاد قرار می‌گیرد درحالی که بنده معتقدم باید اجرای تکلیف و عمل در قبال مردم را در اولویت داشته باشیم.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه برخی عقب‌ماندگی‌ها در کشور وجود دارد که برای حل آن نیازمند روحیه جهادی هستیم، گفت: دشمن در صدد است با ناکارآمد جلوه دادن نظام و مدیرانی که خادم این ملت هستند به جامعه ناامیدی تزریق کند؛ همین پروژه‌های نیمه‌تمام نمونه‌ای از ابزارهای تضعیف در دست دشمن است.

وی افزود: برج تجارت قزوین با روحیه و اقدام جهادی طی 15 ماه به بهره‌برداری رسید، این پروژه سال‌ها بلاتکلیف رها شده بود و با همت نیروهای مجرب و استفاده از مواد اولیه باکیفیت به سرانجام رسید.

شهردار قزوین بیان کرد: برج تجارت از پروژه‌های شاخص شهر قزوین و به عبارتی شمال غرب کشور است و در زمینی به مساحت یک هکتار متر احداث شده، زیربنای برج 76هزار مترمربع بوده که 35هزار متر مربع آن به صورت بنای مفید است.

این مسئول تاکید با اشاره به اینکه برج تجارت ۱۲۸متر ارتفاع داشته و دارای 28 طبقه و 236 واحد است، افزود: 47 واحد مسکونی در متراژ 5هزار و 300 متر مربع، 74 واحد اداری در 13 طبقه به مساحت 9هزار و 800 متر مربع و 114 واحد تجاری در پنج طبقه از این برج احداث شده است.

صباغی با بیان اینکه برج تجارت به یکی از مراکز بزرگ اقتصادی استان قزوین تبدیل خواهد شد، یادآور شد: این برج با مشارکت سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین، شرکت توسعه مسکن آذربایجان و شرکت توسعه مسکن تهران از شرکت‌های وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اجرا شده است.

وی افزود: چندین پروژه مهم در مناطق کم‌برخوردار قزوین از جمله هادی‌آباد، ناصر آباد و شهرک دانش به بهره‌برداری می‌رسد.

هادی‌آباد بازآفرینی می‌شود

شهردار قزوین با تاکید بر اینکه شهرداری عزم جدی دارد تا بودجه تقویمی سال 1401 محقق شود، تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق محروم در دستور کار قرار دارد؛ هادی‌آباد یکی از مراکز مهم شهر بوده و متاسفانه به محله حاشیه‌نشین تبدیل شده و بازآفرینی این منطقه با جدیت تمام پیگیری می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: امروز برای اولین بار در استان قزوین، پهپاد مدیریت شهری راه‌اندازی شد که به واسطه آن بسیاری از امورات مدیریتی و میدانی در ارائه خدمات شهری برای مدیران تسهیل می‌شود؛ مدیران می‌توانند با استفاده از این پهپاد تا مسافت 60 کیلومتر بر عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان نظارت داشته باشند.

گفتنی است این مراسم با حضور علی نیکزاد رئیس سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، رجحانی معاون عمرانی استاندار قزوین؛ لطف‌اله سیاهکلی و فاطمه محمدبیگی نمایندگان مردم قزوین در مجلس و جمعی از مدیران دستگاه‌ها و مدیران اجرایی استان برگزار شد.

افتتاح برج تجارت قزوین؛ پروژه یادگار امام با اعتباری بالغ‌بر 320 میلیارد ریال، فرهنگسرای هادی آباد با اعتباری بالغ‌بر 50 میلیارد ریال، تعریض پل و خیابان شهرک ناصرآباد با اعتبار 25 میلیارد ریال، احداث ساختمان اداری اجراییات منطقه 2 شهرداری قزوین به اعتبار 23 میلیارد ریال و پاتوق محله شهرک اندیشه با اعتبار 10 میلیارد ریال از جمله‌ پروژه‌های شهرداری قزوین بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ ۱۰۰۳۱

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223889

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.