تاریخ : 05 اردیبهشت 3 15:16
3
مدیرکل بنیاد استان قزوین خبر داد:

برگزاری مراسم تحویل سال ۱۴۰۲ در گلزار شهدای قزوین

  • کد خبر : 223891
  • 27 اسفند 1 19:48
برگزاری مراسم تحویل سال ۱۴۰۲ در گلزار شهدای قزوین
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: مراسم تحویل سال ۱۴۰۲ با حضور مردم شهیدپرور در گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، سمیه اسمعیلی دراین باره اظهار کرد: از نخستین سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم شهیدپرور قزوین مراسم تحویل سال نو را در کنار شهدا گذراندند.

وی افزود: امسال هم مراسم تحویل سال 1402 با حضور خانواده معزز شهدا و ایثارگران، مدیران استان و مردم شهیدپرور در گلزار شهدای شهر قزوین برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: با توجه به زمان تحویل سال نو، این مراسم از ساعت 23 شب روز دوشنبه 29 اسفند ماه با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

اسمعیلی افزود: تلاوت قرآن کریم، سخنرانی آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ شهر قزوین و پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از همه مردم شهیدپرور درخواست کرد در راستای تداوم راه سرخ شهیدان و همراهی و همدلی با خانواده‌های شهدا و جانبازان سرافراز، سال جدید را در گلزارهای شهدا و در جوار شهیدان آغاز کنند.

انتهای پیام/۱۰۰۳

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223891

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.