تاریخ : 01 اردیبهشت 3 13:09
3
رییس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش استان قزوین:

آماده‌سازی ۵۶ واحد آموزشی جهت اسکان فرهنگیان

  • کد خبر : 223901
  • 29 اسفند 1 12:22
آماده‌سازی ۵۶ واحد آموزشی جهت اسکان فرهنگیان
رییس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش استان قزوین از آماده سازی ۵۶ مدرسه با ۳۵۳ کلاس درس برای اسکان فرهنگیان در تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، مسعود شعبانی رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش استان قزوین: افزود: همه ساله و همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی آموزش و پرورش با تجهیز و ساماندهی مدارس خود اقدام به ارایه خدمات اسکان به مسافران می‌کند. 

وی اظهار کرد: امسال نیز طرح اسکان مسافران نوروزی در ۱۴ پایگاه سطح استان شامل ۲ پایگاه در شهر قزوین و ۱۲ پایگاه در نواحی و مناطق مختلف استان برپا شده است.

 شعبانی ابراز کرد: پذیرش مسافران نوروزی تنها از طریق مراجعه حضوری در ستاد‌های اسکان شهرستان‌ها و مناطق استان و یا از طریق درگاه اینترنتی به نشانی eskan.medu.ie امکان‌پذیر خواهد بود. 

این مسئول با بیان اینکه محدودیتی در پذیرش مسافران نوروزی امسال نخواهیم داشت، تاکید کرد: علاوه بر مدارس، مراکز رفاهی و خانه‌های معلم این استان نیز آماده پذیرش مسافران در ایام نوروز هستند.

وی، تعرفه اسکان برای خانواده‌های فرهنگیان و اقوام درجه یک آنان در کلاس‌های ویژه را ۱۲۰ هزار تومان، گروه الف ۱۰۰ هزار و گروه ب را ۸۰ هزار تومان اعلام کرد و یادآور شد: مراکز اقامتی فرهنگیان استان قزوین روزانه آماده پذیرش از یک هزار و ۷۵۰ مسافر خواهد بود. 

شعبانی در پایان گفت: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی امسال آموزش نیرو‌های خدماتی، توجیه عوامل، بازدید از مراکز اسکان و بررسی امکانات موجود در آن‌ها به همراه نصب بنر و راهنما در معابر عمومی سطح شهر‌های استان در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/۱۰۰۳/د

 

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223901

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.