تاریخ : 10 فروردین 3 17:46
3
سرپرست معاونت سیاسی استانداری تاکید کرد؛

لزوم آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان در شرایط تغییرات جوی در ایام نوروز

  • کد خبر : 223912
  • 03 فروردین 2 20:13
لزوم آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان در شرایط تغییرات جوی در ایام نوروز
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: پیش‌بینی‌ها نشان‌دهنده شرایط بارانی و برودت هوا در ایام نوروز است که این موضوع حجم و سطح کار را دشوار تر می‌کند و برای این موضوع هم باید آماده باشیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری روز چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک استان قزوین اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات استان در زمینه کنترل ترافیک و کاهش تصادفات جاده‌ای موثر بوده است و امیدواریم همین روند تا پایان تعطیلات نوروز ادامه یابد. 

وی افزود: استمرار نظارت‌ها و پیگیری‌ها باعث می شود سیستم با قدرت به کار خود ادامه دهد، به همین‌ دلیل باید با وقت و دقت نظر بیشتری امور را دنبال و به صورت جدی در اماکن فعال در این حوزه حضور پیدا کنیم. 

کاظمی گفت: تا پایان تعطیلات مدت زمان زیادی باقی مانده است و با آغاز ماه مبارک رمضان شرایط ویژه تری حاکم خواهد بود و دستگاه های متولی باید با زبان روزه فعالیت خود را ادامه دهند، بنابراین باید با حضور در جمع آنها منجر به افزایش روحیه آن‌ها شویم. 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اضافه کرد: پیش بینی‌ها نشان دهنده شرایط بارانی و برودت هوا در ایام نوروز است که این موضوع حجم و سطح کار را دشوار تر می‌کند و برای این موضوع هم باید آماده باشیم. 

وی در پایان گفت: مقدمات لازم برای شرایط بحرانی از سوی فرمانداران و دستگاه‌های امدادرسان هم باید مورد لحاظ قرار گیرد تا در شرایط ذکر شده غافلگیر نشویم.

انتهای پیام/۱۰۰۳/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223912

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.