تاریخ : 10 فروردین 3 12:05
3
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:

عدم رعایت فاصله طولی در استان قزوین اعمال قانون می‌شود

  • کد خبر : 223913
  • 03 فروردین 2 20:22
عدم رعایت فاصله طولی در استان قزوین اعمال قانون می‌شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: اعمال قانون عدم رعایت فاصله طولی در استان قزوین در حال انجام است و امیدواریم منجر به کاهش تصادفات جاده‌ای در استان شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه شورای ترافیک استان قزوین اظهار کرد: با توجه به تدابیر اتخاذ شده در حوزه سفرهای نوروزی، در حال حاضر استان قزوین از شرایط خوبی در بحث تصادفات جاده‌ای برخوردار است و باید تلاش شود این شرایط استمرار پیدا کند.

وی با بیان اینکه امیدواریم با حفظ شرایط فعلی در پایان تعطیلات شاهد آمار کاهشی در حوزه تصادفات و تلفات جاده‌ای باشیم، گفت: البته در چندین موقعیت مشکلاتی وجود دارد که قرار شد در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود‌.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اضافه کرد: اعمال قانون عدم رعایت فاصله طولی در استان قزوین در حال انجام است و در جلسه بعد باید آماری در خصوص میزان افراد جریمه شده طرح شود تا میزان اجرای طرح به صورت دقیق‌تری بررسی شود.  

رجحانی با بیان اینکه استقرار گروه‌های جهادی همیاران پلیس طرح بسیاری خوبی است که منجر به کاهش تصادفات جاده‌ای نیز شده است، اظهار کرد: انتقال و انعکاس اقدامات گروه های جهادی در صداوسیما و رسانه‌ها باید پیگیری شود که این اقدام ارزشمند در سطح ملی هم مورد استفاده قرار گیرد.

وی در پایان گفت: از تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان انتظار می‌رود آمادگی کامل خود را برای شرایط بحرانی حفظ کنند تا هنگام وقوع بحران مشکلی به وجود نیاید.

انتهای پیام/۱۰۰۳/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223913

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.