تاریخ : 31 فروردین 3 12:12
3
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

بستری ۸۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی قزوین

  • کد خبر : 223915
  • 04 فروردین 2 12:05
بستری ۸۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی قزوین
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین از بستری شدن ۱۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: هم اکنون ۸۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی قزوین بستری هستند.

به گزارش خبرنگار سلامت شاخص، دکتر عبدالله دیدبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در این باره اظهار کرد: هرچند با وجود ۶ بیمار بدحال بستری شده، طی شبانه روز گذشته ۱۵ بیمار بستری شده از بیمارستان‌های استان مرخص شدند.

وی افزود: متاسفانه طی همین مدت ۲ بیمار کرونایی نیز فوت شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در خصوص آخرین آمار از واکسیناسیون کرونا در استان قزوین، خاطرنشان کرد: از بین جمعیت پنج تا ۱۸ سال، ۳۸ درصد دز نخست و حدود ۳۰ درصد نیز دز اول و دوم را تزریق کرده اند.

دیده بان تصریح کرد: در خصوص جمعیت بالای ۱۸ سال نیز بایستی گفت که ۹۰ درصد دز نخست، ۸۴ درصد دز اول و دوم و ۴۹ درصد نیز اقدام به واکسیناسیون دز یادآور کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: با وجود آنکه خطر ابتلا به کرونا همچنان باقی است توصیه می کنیم افراد در صورت مشاهده هرگونه علایم سرماخوردگی و یا آنفلوانزا اقدام به استراحت و قرنطینه همراه با درمان خود کنند تا از انتقال این ویروس نیز خودداری کرده باشند.

وی تصریح کرد: شهروندان قزوینی و به خصوص مسافران نوروزی در این ایام استفاده از ماسک را فراموش نکنند چرا که همین مساله می تواند در انتقال ویروس تا حدود زیادی موثر باشد.

انتهای پیام/۱۰۰۳

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223915

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.