تاریخ : 31 فروردین 3 16:30
3
طی حکمی از سوی استاندار قزوین؛

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری قزوین منصوب شد

  • کد خبر : 224310
  • 08 خرداد 2 16:20
مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری قزوین منصوب شد
طی حکمی از سوی محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، حامد فتوحی به عنوان مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین منصوب شد.

به گزارش حوزه سیاسی شاخص، طی حکمی از سوی محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، حامد فتوحی به عنوان مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین منصوب شد.

متن این حکم به شرح ذیل می باشد؛

جناب آقای حامد فتوحی

سلام علیکم

با توجه به توان، تخصص و تسلطتان بر حوزه های متعدد مأموریتی، تجارب ارزشمندی که از آن برخوردارید و تشکر از بابت خدمات قابل تحسینی که در دوران تصدی سمت فرماندار آبیک به مردم عزیز و با شرافت آن دیار ارائه کردید، جهت وسعت بخشی به دایره تاثیرتان در مهمات امور استان، با پیشنهاد سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، جنابعالی را به سمت مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین منصوب می نمایم.

تلاش برای توسعه و تعمیق فضای سیاسی استان، تقویت نهادهای متنوع موثر بر نشاط سیاسی در استان و برنامه ریزی برای حسن برگزاری انتخابات که از مهمترین اولویت های حوزه تحت مسئولیتتان است، از مواردی هستند که مورد انتظار و تاکید است.

مسلم است که تداوم این فرصت خدمت منوط به تداوم تقیدتان به منافع مردم، آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست های کلان دولت مردمی است.

محمدمهدی اعلایی

انتهای پیام/ ۱۰۰۳/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/224310

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.