تاریخ : 01 اردیبهشت 3 18:52
3
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

برنامه‌های یادبود ۱۴ و ۱۵ خرداد در قزوین برگزار می‌شود

  • کد خبر : 224345
  • 11 خرداد 2 10:16
برنامه‌های یادبود ۱۴ و ۱۵ خرداد در قزوین برگزار می‌شود
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در آستانه سالروز ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی شاخص، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در آستانه سالروز ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد اطلاعیه‌ای صادر کرد.

اطلاعیه به شرح زیر است؛

السلام عليك يا روح الله

ما میراث بزرگ امام خمینی(ره) و همه ارزش‌ها و اصول آن را حفظ خواهیم کرد. مقام معظم رهبری

 چهاردهم خرداد اگر چه با ارتحال بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی از غم بارترین روزهای تاریخ پس از انقلاب اسلامی در قرن گذشته است. که دوران حیات طیبه و انقلاب الهی و پیامبرگونه‌اش خواب راحت را از مستکبران عالم ربود و تمامی معادلات سیاسی جهان را بر هم ریخت. اما از طرفی دیگر نیز یک اتفاق و اقدام تحسین برانگیزی در آن رخ داده است و آن معرفی به موقع خبرگان رهبری در تعیین و معرفی خلف صالح و جانشین بر حقش امام خامنه ای(مدظله العالی)بعنوان جانشین حضرت امام خمینی بود. که راه نورانی امام راحل را با تمام توان ادامه داده و یقیناً روح امام بزرگوار همیشه ناظر احوال ماست ، ولی همچنان داغ امام تازه است و ملت ایران هرگز آن غم طاقت فرسا را از یاد نخواهد برد. 

از طرفی هم قیام پانزده خرداد که نقطه عطفی در مبارزات ملت ایران به شمار می آید. خود نیز نهضتی خودجوش و مردمی در واکنش به سخنرانی امام خمینی در مدرسه فیضیه قم شکل گرفت. و حضرت امام به‌دلیل کشته شدن جمعی از مردم، این‌روز را برای همیشه عزای عمومی اعلام کرد.

از این رو، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بنا دارد بحول وقوه الهی تا با اهداف مشخص شده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این دو مناسبت پر اهمیت «مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و بزرگداشت شصتمین سال قیام 15 خرداد» را بصورت مطلوب «با تاکید بر تفکیک دو مراسم از یکدیگر» باشکوه‌تر و در خور شان، برگزار نماید.

لذا بدینوسیله ضمن تسلیت فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و شصتمین سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد، از عموم همشهریان و علاقه‌مندان به حضرت امام روح اله، دعوت می‌کند تا با حضور گســتـرده مــعــنوی و یـکپــارچــۀ خود در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بار دیگر ضمن تجدید میثاق با امام شهداء و شهیدان و تجدید عهد با رهبری، پایبندی خود را به راه ، اندیشه و نهضت عظیم خمینی کبیر به منصۀ ظهور برسانند.

مراسم ويژه سالگرد ارتحال حضرت امام خمينی(ره) و سالروز قیام خونین 15خرداد در قزوين روز شنبه 13خرداد بعد از نماز مغرب وعشاء: مسجد امام خمینی(ره) با سخنرانی حضرت آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک برگزار می‌شود.

همچنین مراسم شصتمین سال قیام خونین یوم ا... 15خرداد روز یکشنبه 14خرداد، بعد از نماز مغرب وعشاء در مسجد امام حسن عسکری(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام قابل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۰۳

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/224345

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.