تاریخ : 09 فروردین 3 19:01
3
کارشناس هواشناسی استان قزوین:

صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در قزوین/ شهروندان از تردد در بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند

  • کد خبر : 224375
  • 18 خرداد 2 16:02
صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در قزوین/ شهروندان از تردد در بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند
کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: روز گذشته هشدار سطح نارنجی در استان صادر شده که طی امروز هم همچنان پابرجاست و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها نیز وجود دارد‌.

مهدی آخوندی کارشناس هواشناسی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، در خصوص آخرین تغییرات آب‌وهوای استان اظهار کرد: مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که تا اوایل هفته آینده با توجه به گذر امواج میانی جو در ساعات بعدازظهر و شب افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق، وزش بادهای لحظه‌ای شدید با احتمال تگرگ را داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به قرارگیری در فصل بهار و رشد ابرهای همرفتی، بارش‌ها به صورت نقطه‌ای از شدت بیشتری برخوردار می‌شوند لذا آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی استان قزوین بیان کرد: به لحاظ دمایی برای امروز کاهش نسبی دما و از فردا روند افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

آخوندی عنوان کرد: بامداد امروز حداقل دما در آوج ۱۰ درجه سانتیگراد و روز گذشته حداکثر دما در قزوین ۳۲ درجه سانتیگراد گزارش شده و دمای شهر قزوین هم بین ۴ و ۱۰ بوده است. 

وی در پایان با بیان اینکه میزان بارش‌ها طی شب گذشته در شهر رازمیان ۱۱ میلی‌متر گزارش شده، گفت: روز گذشته هشدار سطح نارنجی در استان صادر شده که طی امروز هم همچنان پابرجاست و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها نیز وجود دارد‌.

انتهای پیام/۱۰۰۳

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/224375

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.