تاریخ : 07 اردیبهشت 3 13:23
3
سرپرست فرمانداری قزوین:

انقلابی بودن را نباید محدود به یک نگاه سیاسی خاص دانست

  • کد خبر : 224383
  • 20 خرداد 2 10:49
انقلابی بودن را نباید محدود به یک نگاه سیاسی خاص دانست
سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین گفت: انقلابی بودن را نباید محدود به یک نگاه سیاسی خاص دانست چرا که انقلابی بودن دامنه وسیعی دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی شاخص، غلامحسن اسلامی‌صدر سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین در جلسه با دبیران احزاب و تشکل‌های سیاسی قزوین که با حضور رحیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار برگزار شد، اظهار کرد: وجه تمایز کشور ما با سایر کشورها مشارکت و تصمیم‌گیری مردم است، چیزی که به ندرت در جای دیگر دنیا می‌توان پیدا کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین افزود: قانون اساسی در بسیاری از کشورها وجود ندارد و بسیاری از کشورها نیز تا به حال رفراندوم برگزار نکرده‌اند اما اساس قانون و جمهوری اسلامی براساس رفراندوم برپا شد. 

وی با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای مشارکت مردم احزاب است، افزود: اصلی‌ترین دلیل وجود احزاب جلب مشارکت است؛ گذر از مراحل توسعه بدون احزاب محال است و برای رسیدن به توسعه نیاز به احزاب قوی داریم، نیاز است که احزاب به منظور تقویت خود جلسات تبیینی، آموزشی، درون حزبی و تشکیلاتی برگزار کنند.

اسلامی‌صدر یادآور شد: اگرچه حزب دارای اهمیت است اما نگاه ما به افراد نگاه خارج از حزبی و مبتنی بر دو معیار «انقلابی بودن» و «سالم بودن» است؛ انقلابی بودن را نباید محدود به یک نگاه سیاسی خاص دانست چرا که انقلابی بودن دامنه وسیعی دارد و هرکسی که به مبانی حضرت امام (ره) اعتقاد داشته باشد انقلابی محسوب می ‌شود.

سرپرست فرمانداری قزوین یادآور شد: سالم بودن فرد هم مبتنی بر منافع مردم است، فردی که در مسئولیت منافع عمومی را به منافع شخصی ترجیح دهد، فردی سالم تلقی می‌شود؛ مقدم دانستن منافع عمومی در مسئولیت دولتی و اجتماعی معیار سالم بودن فرد است.

گفتنی است؛ در این جلسه که با حضور دبیران احزاب و تشکل‌های سیاسی برگزار شد، هر کدام از حاضرین دیدگاه خود را در خصوص مسائل مختلف شهرستان و مسائل مرتبط با فضای سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را بیان کردند.

انتهای پیام/۱۰۰۳

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/224383

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.