تاریخ : 02 آبان 3 04:31

اخبار ویژه

3
استاندار قزوین:

مجموعه مدیریتی استان آمادگی بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشگاهی را دارد

  • کد خبر : 225264
  • 27 شهریور 2 13:12
مجموعه مدیریتی استان آمادگی بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشگاهی را دارد
استاندار قزوین گفت: مجموعه مدیریتی استان از فضای تعامل و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشگاهی استقبال می‌کند و در انتخاب مدیران نگاه به دانشگاه‌ها وجود داشته و از آن‌ها مشورت گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) اظهار کرد: توجه به اثرگذاری دانشگاه و اعضای هیئت علمی در فضای تصمیم سازی در استان و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه برای احصاء نظام مسائل استان و راهکارهای پرداختن به موضوعات یکی از دغدغه‌های همیشگی استان بوده است و باید نسبت به آن یک راهکار مناسب تر اتخاذ کرد. 

وی افزود: ارتباط دانشگاه با بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به طور قطع برکات متعددی را به همراه خواهد داشت ولی رویه درست استفاده از این امکان باید دو طرفه باشد و از سوی خود دانشگاه پیگیری و از سوی مجموعه مدیریتی استان تسهیل گری اتفاق بیفتد تا منجر به نتیجه شود.

اعلایی بیان کرد: مجموعه مدیریتی استان از فضای تعامل و بهره گیری از ظرفیت‌های دانشگاهی استقبال می‌کند و در انتخاب مدیران نگاه به دانشگاه‌ها وجود داشته و از آن‌ها مشورت گرفته شده است از این پس هم به مدیران تاکید می‌شود که در این حوزه تسهیل‌گری داشته باشند و از ظرفیت‌های دانشگاهی بهره بگیرند.

استاندار قزوین در پایان گفت: استان قزوین در برخی از موضوعات دارای مزیت های مختلفی است اما متاسفانه این مزیت ها در حوزه دانشگاهی مورد غفلت واقع شده و از آن بهره وری مناسبی صورت نگرفته است، موضوعی که در بخش کشاورزی و صنعت و ارتباط با بخش خصوصی به وضوح مشاهده می شود و باید رابطه بین دانشگاه و واحدهای تولیدی به شکل بهتری دنبال شود.

انتهای خبر/۱۰۰۳

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225264

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.